Tiukkaa on... täytyy vielä myöhemmin tsekata tarkemmin. Äkkiseltään Mikkelissä todella vahvasti kolmatta kiertänyt A.T. Visku ja tasavahvaa työtä jatkuvasti tehnyt Metkutus kuuluisi mukaan (olen aina ollut vähän Metkutus -fani

) , kokonaiskisassa sillä aina mahdollisuuksia sijoittua hyvin kun 3100 maistuu. Viimeinen paikka on kinkkinen, kun siinä on Hullumies, Tapsan Tahti ja moni muu. Laittaisin sittenkin Tapsan Tahdin Hullumiehen edelle. Hullumies ollut maileilla edellä, 2100:lla taas Tapsan Tahti oli Suur-Hollolassa parempi ja kokonaiskisan mahdollisuuksia ja pitkää matkaa painottaen valinta olisi muuten tasaisessa tilanteessa Tapsan Tahti. Mun valinnat olisi siis täsmälleen samat kuin Harrilla, sillä erotuksella että Tapsan Tahti viimeisenä mukana ja Hullumies ei.
Harmi, ettei Virijoria ilmotettu, olisi mun mielestä kuulunut mukaan, sitä paitsi ei olisi hirveästi kuitenkaan kärsinyt siitä, että kahden ekan matkan autolähdöissä olisi jäänyt takariviin.
Tuokkolan Touhon todella yllättävä ilmoittaminen mahtaa olla omistajien tahto, Pete Puikkonen on tainnut siinä mukavana miehenä tehdä omistajien toiveen mukaisesti, vaikka tiennyt varmasti, ettei mukaan ole mitään asiaa.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)