supaseppä kirjoitti:Vai johtuuko se paperialan tietäjät siitä, että esim uudenseiskan paperin tekovaiseessa siihen lisättävät "liuottimet" on todella laitettu siihen ja tuon toisen paperin teossa liuottimet ovat suurimmaksi osaksi menneet parempiin suihin?...
Pouhou kirjoitti:Onneks en istunu bussissa kun luin uusimpia viestejä, olis saanu kanssamatkustajat ihmetellä olenko hoidon tarpeessa kun nauran yksinäni.
Ruikonperä kirjoitti:ps. kertokaas paperiasiantuntijat voiko johtua uudesta paperilaadusta, mutta tuntuu kuin _suoran_ viivan piirustamiseen joutuisi keskittymään tässä uudessa mallissa enemmän kuin vanhassa?
RaahenTiikeri kirjoitti:Tuosta vihjauksesta olen samaa mieltä ja miettinytkin asiaa.Nyt on kaikki kolme merkittävintä vihjelähdettä samoissa käsissä (7,HU ja fintoton vihjeet).Sillä on jo melko suuri mahdollisuus painottaa peliosuuksia sen rahan osalta joka tekee huvilappuja kahvia huoltamolla höriessään.kiinnostaisi vähän tuo ruikonperän esimerkki tuosta 8 rankatusta,että mitä hevosta tarkoittaa.
vivahd EERO kirjoitti: ajatuksena omissa "vihjeissäni", tarkoitus on, että lukija kiinnostuu ITSE tutkimaan hevosen tekemisiä tarkemmin.
Ruikonperä kirjoitti:Yllä puhuttiin vihjaajien mahdollisesta lustauksesta ja kertoimien tahallisesta manipuloinnista. 7 oikein-lehden päivän rankingeja katsoessa heräsi pieni epäilys, kun ainakin erääseen lähtöön oma suosikkini on rankattu sijalle kahdeksan ja vaikea kuvitella vihjaajan olevan niin pihallakaan ettei tuntisi hevosta (toki mahdollista ja jopa todennäköistä, että olen itse ihan yössä ko. lähdöstä). Aika hurjaa hommaa muutenkin, että nykyään sama henkilö tekee vihjeet Hevosurheiluun, 7 oikein-lehteen ja Fintotolle, kyllähän siinä tulisi houkutus tulisi itse kullekin olla paljastamatta ihan niitä parhaita tärppejä...
Ruikonperä kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Yllä puhuttiin vihjaajien mahdollisesta lustauksesta ja kertoimien tahallisesta manipuloinnista. 7 oikein-lehden päivän rankingeja katsoessa heräsi pieni epäilys, kun ainakin erääseen lähtöön oma suosikkini on rankattu sijalle kahdeksan ja vaikea kuvitella vihjaajan olevan niin pihallakaan ettei tuntisi hevosta (toki mahdollista ja jopa todennäköistä, että olen itse ihan yössä ko. lähdöstä). Aika hurjaa hommaa muutenkin, että nykyään sama henkilö tekee vihjeet Hevosurheiluun, 7 oikein-lehteen ja Fintotolle, kyllähän siinä tulisi houkutus tulisi itse kullekin olla paljastamatta ihan niitä parhaita tärppejä...
Oho, miten onkin sattumalta miehen tekemiin totoporukoihin tullut troikan alariville vain rankingin seitsemän ekaaYhtään ei haise tämä homma... Se oma (ja aika monen muun) suosikkini on reilun 600 euron vaihtoon 3/5 eniten pelatuimmissa kaksareissa.

Kädetön kirjoitti:Upeaa Jämsä, Antti K ja Tallikahvion nimikkorata!
Masa V kirjoitti:Mikä on mennyt vikaan, kun 80-90-luvulla mikään ei hajonnut nykyiseen malliin?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa