Ei silti,valvomaanhan mää olen tottunut ja kyllä 24 tunnin reissu onnistuu samoilla silmilläkin.Mutta väliaikojen ajankulutus siinä vähän mietityttää.
Harri H kirjoitti:Vihjeitä olen tässä hiljalleen suunnittelemassa, kunhan saan paneuduttua noihin maanantain kisoihin. Ajattelin muutaman A4-lappusen tulostaa ja laittaa siihen pisteelle tarjolle, tuskin noille mahdotonta kysyntää on.
RaahenTiikeri kirjoitti:Harri H kirjoitti:Vihjeitä olen tässä hiljalleen suunnittelemassa, kunhan saan paneuduttua noihin maanantain kisoihin. Ajattelin muutaman A4-lappusen tulostaa ja laittaa siihen pisteelle tarjolle, tuskin noille mahdotonta kysyntää on.
-vaikka itse lappujen menekki ois heikko,niin hyvillä vihjeillä voi saada paljonkin positiivista fiilistä niiden joukossa,ketkä ne otti ja luki.
Vähän harmittaa,vaikka tottakai töitten jatkumisesta pitää nykytilanteessa olla tyytyväinen.
Jäi (toistaiseksi) valloittamatta kokonaan uusi suunta suomessa.nimimerkillä Ei ikinä missään länsirannikolla poria pohjoisempana.
Ja hienolla en tarkoita osuvaa, koska se nyt ei minun kohdalla ole mahdollista Harri H kirjoitti:Jännä juttu muuten, kun olen sähköpostilla noita tallikommentteja kerännyt, periaatteella vastaa kuka vastaa, niin seitsemästä vastanneesta peräti kuusi on naisvalmentajia
Harri H kirjoitti:
Mutta otetaan nyt tähän satunnaista seurantaa, eli 16.9. viestiä päivässä lukema on 17,04.
Edit: 19.9.2014 > 17,13
Edit: 22.9.2014 > 17,18
Edit: 24.9.2014 > 17,23
Edit: 8.10.2014 > 17,57
Edit: 2.11.2014 > 18,21
Edit: 3.5.2015 > 20,16
Edit: 14.8.2015 > 20,82
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa