Kyllähän mulle yleensä käy kaikki, enemmistö päättää.
Muutama huomioitava asia:
-osuuksiin jako ei aina onnistu, jos osakkaita on esim. 11 tai 13, niin jako onnistunee vain silloin kun rivimäärä on näillä luvuilla jaollinen. Ei liene järkevää tunkea tämän takia johonkin lähtöön juuri jaon kannalta vaadittavaa hevosmäärää.
-tällä kierroksella itselläni olisi melkoisen hankalaa lunastaa osuuttani lauantai-iltapäivänä ja kun kimppalaisia tullee olemaan toistakymmentä, saattaa muillakin olla silloin muutakin menoa. (rivin laatija TOUHO? pitää itsellään minunkin osuuteni, I hope so)
-käytännössä rivin osuuksiin jako, ja jokainen lunastaa osuutensa itse, olisi varmasti helpoin ratkaisu kaikin puolin, mutta YV lienee varmin ja ainoa tapa varmistaa, ettei osuudet mene "vääriin" käsiin ja taskuihin.
-kuten taviskin mainitsi, niin tälläkin kierroksella Fintoto tullee varmuudella kaatumaan jossakin vaiheessa, joten kannattaa olla ajoissa liikenteessä.
-vaikka periaatteessa olen pelkän seiskan pelaamista vastaan 75/76:n sisällä, koska ne ovat täysin eri pelejä, niin sekin kyllä sopii. Jos haluaa maksimoida voittonsa/tappionsa, niin kertaistetut rivit ovat "ahneita" varten.
-päälapun tekoon ei "pakosta" tarvitse käyttää koko käytettävissä olevaa summaa, ylijäävällä summalla voi tehdä pikku kertaistetun, ahneitahan me kaikki taidamme kuitenkin perusluonteeltamme olla.
Mutta, kuten sanottua, meikäläiselle yleensä kaikki käy.
PS. Touhon tilinumero vielä löytynee jostain, mutta laita se varmuuden vuoksi YV:llä, niin pistän rahat heti tulemaan.