Meillä oli ennen VHS-nauhalla tuo Ylen lähetys jossa selostajana oli Pekka Kaidesoja
manu mainio kirjoitti:Kuka muuten toimi selostajana -96 Finlandiaraveissa?
Meillä oli ennen VHS-nauhalla tuo Ylen lähetys jossa selostajana oli Pekka KaidesojaTuohon aikaan kun ikää oli kymmenisen vuotta, laitoin äänen pois ja selostin lähtöjä itse. Ei siitä tainnut ammattia itselle saada näin jälkikäteen voidaan todeta
RaahenTiikeri kirjoitti:janzon,onko tuo tietoa?Itse meinasin että ton lähdön vedän bwt hellion varmana tai sit saakelin leveästi.
RaahenTiikeri kirjoitti:köppinen ei tänään ole varmana mun lapulla,siihen nuotataan 4-5 merkkiä eilisen joensuun kerrotulla hajotuksella osuneen T4:n (ja yksi suora pari kolmesta yrityksestä)rahoilla.
Ruikonperä kirjoitti:
Hienoa kuulla yleisön elävän mukana, ei nykyään tuollaista ole kuin ehkä kunkkareissa...
Masa V kirjoitti:Vihdoinkin eturiviin päässyt Funny Farm on mielenkiintoinen hevonen tuohon, voisi juoksun onnistuessa yllättää.

Chocolate kirjoitti:Masa V kirjoitti:Vihdoinkin eturiviin päässyt Funny Farm on mielenkiintoinen hevonen tuohon, voisi juoksun onnistuessa yllättää.
Juuri näin. Itse en kyllä saanut sellaista juoksunkulkua mitenkään psyykattua että FF:n juoksu onnistuisi.
Ruikonperä kirjoitti:On teillä perhana tarkat silmät jos osaatte tuosta sanoa Islan voiton olleen selvä![]()
Hienoa kuulla yleisön elävän mukana, ei nykyään tuollaista ole kuin ehkä kunkkareissa...
Veikkaisin selostajaksi sitä kaveria, joka selosti noihin aikoihin pohjoisen raveissa. Nimi ei vaan muistu mieleen.

Masa V kirjoitti:Jos NIPA lukee tämän, niin osaa varmaan sanoa kuka selosti Vermossa noihin aikoihin
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa