Tran Tran kirjoitti:Touho kirjoitti:Tran Tran kirjoitti:Mukana. Ottaako Touho lopullisen lapunjättövastuun?
Mulle on periaatteessa ihan sama, kuhan jaoin vain vähän ajatuksiani noista parista lähdöstä. Jotenkin toi Mellby Viking alkaa vaan vahvistua mun ajatuksissa, voi nimittäin jäädä yllättävän vähän pelatuksi. Harper Hanover on monesti todella tasaisesti pelattu lähtö. Mitä mieltä teikäläinen on MV:stä? Noilla viime keskiviikon näytöillä voit kyllä mun puolesta pistää lapun lauantainakin
Mellby Vikingistä olen sinänsä samaa mieltä, että kaksi tämän vuoden näyttöään vastaavalta kilpailumatkalta melko vastaansanomattomia. Lisäksi tämä HH-lahtö on kuten sanoit yleensä varsin tasaisesti pelattu, joten ideavarma-ainesta, kyllä, mikäli muut lähdöt vaativat revityksiä. Mielellään jättäisin vetovastuun sulle, ja laittaisin 30€ sulle pankkisiirrolla etukäteen.
Ok. No kyllä mäkin voin tiketin tietysti pistää sisään. Saat varmaan mun pankkinumeron siitä viime viikon siirrosta?
Eli tällä hetkellä mukana(?) on:
Chocolate
Tran Tran
Aukusti
Tellu
-Nisula-
Antti K ja meikäläinen
Jos joku ei pääse lunastamaan lauantaina osuuttaan n.14-15 aikaan, niin ilmoitelkaa ja laitan pankkinumeron sitten yv:llä.