Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Touho » 19. Touko 2014 22:06

Tran Tran kirjoitti:
Touho kirjoitti:
Tran Tran kirjoitti:Mukana. Ottaako Touho lopullisen lapunjättövastuun?

Mulle on periaatteessa ihan sama, kuhan jaoin vain vähän ajatuksiani noista parista lähdöstä. Jotenkin toi Mellby Viking alkaa vaan vahvistua mun ajatuksissa, voi nimittäin jäädä yllättävän vähän pelatuksi. Harper Hanover on monesti todella tasaisesti pelattu lähtö. Mitä mieltä teikäläinen on MV:stä? Noilla viime keskiviikon näytöillä voit kyllä mun puolesta pistää lapun lauantainakin :mrgreen:

Mellby Vikingistä olen sinänsä samaa mieltä, että kaksi tämän vuoden näyttöään vastaavalta kilpailumatkalta melko vastaansanomattomia. Lisäksi tämä HH-lahtö on kuten sanoit yleensä varsin tasaisesti pelattu, joten ideavarma-ainesta, kyllä, mikäli muut lähdöt vaativat revityksiä. Mielellään jättäisin vetovastuun sulle, ja laittaisin 30€ sulle pankkisiirrolla etukäteen.

Ok. No kyllä mäkin voin tiketin tietysti pistää sisään. Saat varmaan mun pankkinumeron siitä viime viikon siirrosta?

Eli tällä hetkellä mukana(?) on:

Chocolate
Tran Tran
Aukusti
Tellu
-Nisula-
Antti K ja meikäläinen

Jos joku ei pääse lunastamaan lauantaina osuuttaan n.14-15 aikaan, niin ilmoitelkaa ja laitan pankkinumeron sitten yv:llä.
Touho

ViestiKirjoittaja Tran Tran » 19. Touko 2014 22:11

Touho kirjoitti:Ok. No kyllä mäkin voin tiketin tietysti pistää sisään. Saat varmaan mun pankkinumeron siitä viime viikon siirrosta?

Näkyy itseasiassa vain arkistotunnus ja maksajan nimi siitä viime viikon siirrostasi, että laitatko YV:nä pankkinumerosi vielä mulle.
Tran Tran

ViestiKirjoittaja Tran Tran » 19. Touko 2014 22:25

30€ lähti Touholle Nordeasta.
Tran Tran

ViestiKirjoittaja Erik » 19. Touko 2014 22:57

Erik lähtee solvallan kimppaan.
Erik

ViestiKirjoittaja supaseppä » 20. Touko 2014 00:43

Täältäkin lähdettäis jos huolitaan?
Ja olen launtaina töissä tuohon aikaan niin mielummin laitan rahaa tulemaan aikaisemmin.
Nordea on meikäläisen tilin päivä parkki.
supaseppä

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 20. Touko 2014 08:39

Ensin Tran Tranille vielä iso käei viime kimpasta. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Omat höpinäni olivat taas sitä ihtiänsä ja jouduin käyttämään eka lähtöön jopa neljä merkkiä saadakseni Papan ulos lapulta. Olisi vaan pitänyt soittaa asiasta paremmin tietäville, eikä tehdä omia johtopäätöksiä. :facepalm:

Tran Tranin kanssa hoidellaan rästit jollakin konstilla, teen jonkun pikku kimppalapun johonkin, tai pistän rahat tilillesi, miten parhaaksi näet.

Tottakai Solvallan kimppaan ja rahaa lähti Touholle. OP :arrow: Nordea.
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja Antti K » 20. Touko 2014 10:55

Ehkä tilapäinen häiriö mutta kun yritän pistää Touholle yv:tä tulee herja ettei käyttäjää ole olemassa
Antti K

ViestiKirjoittaja Touho » 20. Touko 2014 14:48

Eli nyt mukana:

Chocolate
Tran Tran
Aukusti
Tellu
-Nisula-
Antti K
Erik
supaseppä
vivahd EERO
Touho

supasepälle ja Antti K:lle laitettu pankkinumero yv:nä.
Touho

ViestiKirjoittaja Touho » 20. Touko 2014 17:10

Antti K:lta ja Tran Tranilta on tosiaan rahat jo tulleet. Sanokaa vaan muutkin, jos ette pääse lunastamaan osuuttanne, niin pistän mun pankkinumeron yv:llä.

Tässä vaiheessa voisi kai jo ainakin sen päättää, että pelataanko pelkkää T7:aa vai ihan normaalia T75:sta?
Touho

ViestiKirjoittaja peksi » 20. Touko 2014 17:27

Mä voisin tulla myös mukaan. Ruotsin hevoset ei ole itellä tullut kovinkaan tutuksi ja omaa pientä seiskavitosta olisi ihan turha ruveta vääntämään.
Pystyn lunastamaan launtaina ja äänestän, että jätetään lappu ihan vaan T75 muodossa.
peksi

ViestiKirjoittaja Tran Tran » 20. Touko 2014 18:26

T75 käy hyvin.
Tran Tran

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 20. Touko 2014 18:51

Täältä ääni myös 75-pelille. Ainakin takavuosina kun Ruotsin pelejä tuli melkein puoliammattimaisesti harrastettua tuli huomioitua räikeä ero pelaajien käyttäytymisessä Ruotsissa ja Suomessa. Ruotsissa "löysä raha" pelasi hyvin pitkälti vihjeiden/suosikkien kautta ja pikku ylläritkin nostivat arvoa suhteettomasti. Nykyään on tapahtunut muutosta Ruotsissakin, mutta sama trendi on mielestäni voimassa vieläkin. Isompaa meteliä en aiheesta kuitenkaan tule missään tapauksessa nostamaan, rivin jättäjälle täältä vapaat kädet. :cowboy:
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja Antti K » 20. Touko 2014 20:08

75.sopii hyvin. Ruotsissa alavoitot nousevat Suomea helpommin.
Antti K

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Touko 2014 21:41

Tavallinen 75 käy hyvin.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Aukusti » 20. Touko 2014 21:42

Normi 75 käy tänne myös.
Aukusti

ViestiKirjoittaja supaseppä » 21. Touko 2014 01:35

Pistin tällei yöllä nordean tytöt töihin 30egee Touholle työntään...

/5 käy tännekin, eipähän lopu jännitys yhteen hutiin... :D
supaseppä

ViestiKirjoittaja Touho » 22. Touko 2014 18:26

Elikkä. Mukana ovat:

Chocolate
Tran Tran
Aukusti
Tellu
-Nisula-
Antti K
Erik
supaseppä
vivahd EERO
peksi
Touho

Tran Tran, supaseppä, vivahd EERO ja Antti K ovat osuutensa mulle jo maksaneet. Muut ilmeisesti pääsevät lunastamaan lauantaina kahden aikoihin? En ole lähtölistoja vielä hirveästi kerennyt lisää tutkia, mutta huomenna on vapaapäivä ja lappu varmaan muotoutuu aikalailla valmiiksi ja sitten lauantaina vielä tsekkaus, ettei ketään ole pois ja tiketti sisään. Ruotsissa noita viime hetken muutoksia ei välttämättä tarvitse kytätä, kun kaikki menevät ilman kenkiä :lol: Teen todennäköisesti rivin kahdella varmalla, jotta saa muihin kunnolla rasteja. Nuo varmat ovat aika suurella todennäköisyydella B.B.S.Sugarlight ja Mellby Viking. Mellby Viking näyttäisi jäävän melkoisen edulliseksi suosikiksi, vähän niin kuin uumoilin. Tällä hetkellä vaihtoa on sisällä n. 6 miljoonaa kruunua ja peliprosenttina palaa taulussa 24. B.B.S.Sugarlight onkin sitten 80 pinnaa vedetty, mutta ei taida olla mitään järkeä alkaa sitä vastaan urheilemaan. Sitä paitsi veikkaan, että nuo prosentit tulevat tuosta vielä laskemaan, kun suomalaiset peliammattilaiset painavat hajotusta sisään.
Touho

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 22. Touko 2014 19:52

Joo lunastan suoraan netistä. Pistä linkkiä sitten yv:llä.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Chocolate » 22. Touko 2014 21:50

Lauantai-iltapäivänä ehdin osuuden lunastaa.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Touho » 23. Touko 2014 16:02

Tällä hetkellä on 11 henkilöä kimpassa mukana ja tuo on vähän vaikea määrä tuolle Fintoton porukkapelille, kun ei pysty oikeen mitään lukua tuolla 11:ta jakamaan... Saataisko vielä joku mukaan kimppaan?
Touho

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit