Chocolate kirjoitti:Selväpiirteisen näköinen bonusT65 mutta mistäs sen tietää vaikka äityisi vaikeaksikin. Olisiko kimppainnokkaita? Mä olisin valmis siihen perus n.30e.
Chocolate kirjoitti:Seunäjoella on äkkiseltään haastavan näköinen kierros. Itse lähden mielelläni n. 30€ kimppaan. Onko muita innokkaita?
Antti K kirjoitti:Lähden mukaan Seinäjoelle.
-Nisula- kirjoitti:Antti K kirjoitti:Lähden mukaan Seinäjoelle.
Sama.
Viimeistään torstai-aamusta pitäisi päästä siirtämään rahat rivin tekijälle ja ellei siihen mennessä ko. henkilö ole selvillä, niin siirtäisin rahat mielellään jollekin toiselle kimppalaiselle edelleen toimitettavaksi, jos tällainen ratkaisu taas onnistuu.
Antti K kirjoitti:No niin pitäisi kohta alkaa tositoimiin sillä viikko on lyhyt ennen perjantaita. Toivoisin että joku muu tekisi lapun mutta hätätilanteessa voin rustata sen.
-Nisula- kirjoitti:Tee Touho vaan rivi, olen tänään ja huomenna kiinni ja lauantaina lähdemme mummolaan, joten en ehdi kuin lunastaa pelin. Voin siirtää rahat etukäteen, tänään, mutta myös porukkalunastus passaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa