Tallikahvion kimppapelit

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

Re: Tallikahvion kimppapelit

ViestiKirjoittaja Touho » 19. Maalis 2014 20:13

Voihan saatanan saatana. Tämän kyllä otan ihan omaan piikkiini. Ihan liikaa painoarvoa pistin noille Torvisen kommenteille. Ja tietysti Kiikku's Lordinkin poisjäänti vaikutti, mikä olisi kyllä pitänyt ottaa huomioon.. Kyllä se joskus vielä osuu!
Touho

ViestiKirjoittaja Tellu » 19. Maalis 2014 21:27

No äläpä ruoski ittees, eihän tää oo ku peliä :) ja kyllä se vielä osuu kuten sanoitkin.
Ja sitten asiasta viidenteen: mitä oikein tarkottaa, kun sanotaan että yrittänyttä ei laiteta? Tätä olen pienessä päässäni miettinyt, että minne ei laiteta ja miksi?
Tellu

ViestiKirjoittaja Chocolate » 20. Maalis 2014 13:50

C'est la vie. Vielä se osuukin ja maksaa silloin _kunnolla_.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Chocolate » 07. Huhti 2014 09:10

Selväpiirteisen näköinen bonusT65 mutta mistäs sen tietää vaikka äityisi vaikeaksikin. Olisiko kimppainnokkaita? Mä olisin valmis siihen perus n.30e.
Chocolate

ViestiKirjoittaja Touho » 07. Huhti 2014 09:50

Chocolate kirjoitti:Selväpiirteisen näköinen bonusT65 mutta mistäs sen tietää vaikka äityisi vaikeaksikin. Olisiko kimppainnokkaita? Mä olisin valmis siihen perus n.30e.

Niin helponnäkönen lappu, että heitän varmaan itte jonku tommossen 30e kerrotun rivin..
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 07. Huhti 2014 11:28

Ei taida paljon olla kimppariviksi tästä.Tosin,on se joskus ennenkin nähty että parilla isosti pelatullakin suosikilla alkaa lunastaan siinä vaiheessa kun jossain kohti rysähtää kerrotuista ohi.
Ja itse en kyllä sokkona ilman syvempää tutkimista heitä Valentin Ladayta varmaksi.Ja osaahan se laukatakin.Pitkälti peliprosentti määrittää suhtautumistani.Brad kai saa olla sen +90%?
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 13. Huhti 2014 13:11

Seunäjoella on äkkiseltään haastavan näköinen kierros. Itse lähden mielelläni n. 30€ kimppaan. Onko muita innokkaita?
Chocolate

ViestiKirjoittaja Touho » 13. Huhti 2014 13:18

Chocolate kirjoitti:Seunäjoella on äkkiseltään haastavan näköinen kierros. Itse lähden mielelläni n. 30€ kimppaan. Onko muita innokkaita?

Joo sen näkönen rivi, että saattaa maksaa ihan reilustikkin. Itsekin voisin kimppaan lähteä.

Heti kun lähtölistat näin, tuli tunne, että Herbie Sisu ainakin voittaa. Samoin Valentin Laday, jos vaan menee ravia. Tammojen Kasvattajakruunussa tarvitsee maksimissaan 2 merkkiä, mutta jotenkin tekisi mieli ottaa kumpikin niistä mukaan. Herbie Sisu voi kyllä olla, että nousee tosi isoksi suosikiksi ja pikku kysymysmerkki on, miten se tuolta ykkösnumerolta pääsee liikkeelle. Valentin Laday saattaa noiden laukkojen pelossa jäädä aika edulliseksi suosikiksi.
Touho

ViestiKirjoittaja Harri H » 13. Huhti 2014 14:43

Kokeillaanpa rohkealla ideavarmalla Kouvolaan: http://toto.fi/kutsuporukat?peli=836414107

Oli vaan nuo kaksi ekaa sellaisia, mistä ei oikein saanut otetta, mutta jotain oli tiputettava pois...
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Antti K » 13. Huhti 2014 15:28

Lähden mukaan Seinäjoelle.
Antti K

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 14. Huhti 2014 14:31

Antti K kirjoitti:Lähden mukaan Seinäjoelle.

Sama.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Harri H » 14. Huhti 2014 18:03

Eilen ideavarma Seamy Side jäi toiseksi, hävisi tosin selvästi, mutta oli kuitenkin ihan hyvä haku 5%:lla... Tänään vähän enemmän pelatun piikin päälle, Sir Harmi tukipilarina: http://toto.fi/kutsuporukat?peli=836720441
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Touho » 15. Huhti 2014 11:02

-Nisula- kirjoitti:
Antti K kirjoitti:Lähden mukaan Seinäjoelle.

Sama.

Eli tällä hetkellä mukana minä, Chocolate, Nisula ja Antti K. Jos pistetään normi 30e/siivu, saadaan jo 120e lappu. Lisää vaan porukkaa mukaan! Ja kukas raapustaa lapun?
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 15. Huhti 2014 12:15

minä en ole ollenkaan varma,liikeneekö multa lauantaille edes 30 euroa,sen verran on ylimääräisiä menoja huomiselle ja torstaille.Kiinnostaisi kyllä.Tosin torstaina vasta tiedän ollaanko täysin PA.Mutta sehän ei liene nykyteknisesti vielä liian myöhäistä ilmoittautua mukaan.
Nuo samat ylimääräiset rahanmenot pitävät minut myös kiireisessä liikkeessä nuo päivät,eli lapun laatimiseen ei minusta ole.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 15. Huhti 2014 12:17

Mukana ollaan myös 30€:n panoksella. :thumbup:

Torstaista viikonloppuun ollaan taas kalahommissa Kustavin suunnassa ja seuranta raveihin on ollut melko vähäistä, joten kimppa meikäläiselle sopii vallan mainiosti. :facepalm: Viimeistään torstai-aamusta pitäisi päästä siirtämään rahat rivin tekijälle ja ellei siihen mennessä ko. henkilö ole selvillä, niin siirtäisin rahat mielellään jollekin toiselle kimppalaiselle edelleen toimitettavaksi, jos tällainen ratkaisu taas onnistuu.

Mikäs olisikaan sen mukavampaa, kuin tulla kalareissusta kotiin lauantaina ja päästä heti seuraamaan voittopelin ja -potin kehittymistä. :cowboy:
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja Antti K » 16. Huhti 2014 16:20

No niin pitäisi kohta alkaa tositoimiin sillä viikko on lyhyt ennen perjantaita. Toivoisin että joku muu tekisi lapun mutta hätätilanteessa voin rustata sen.
Antti K

ViestiKirjoittaja Touho » 16. Huhti 2014 23:46

Antti K kirjoitti:No niin pitäisi kohta alkaa tositoimiin sillä viikko on lyhyt ennen perjantaita. Toivoisin että joku muu tekisi lapun mutta hätätilanteessa voin rustata sen.

Eli nyt on matkassa meikäläinen, Nisula, Chocolate, Antti K ja vivahd EERO. Ei tuolla nyt sinänsä vielä kauhea kiire ole, kun lapun pystyy nykyään tekemään niin hyvin tuolla Fintoton porukkasysteemillä. Sen se tietysti vaatii, että jokainen pääsee lauantaina koneen ääreen osuuden lunastamaan.. Kuka sen meistä tekee? Minähän näitä olen paljon tehnyt, mutta kun ei ne oikeen ole sujuneet, niin mun mielestä joku muu vois yrittää näyttää kykynsä!
Touho

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 17. Huhti 2014 10:09

Parin tunnin päästä pitäisi lähteä Kustaviin eikä ole nykytekniikkaa ihmeesti mukana, joten mieluusti lähettäisin rahat jo tänään jollekin, kun paluun ajastakaan ei ole tarkkaa tietoa, todennäköisesti ei ainakaan ennen ravien alkua ehdi kotikoneelle osuutta lunastamaan.

Jos rivi tehdään Fintoton porukkasysteemillä, niin se kelle rahat lähetän voisi lunastaa myös minun osuuteni ja voitot jaetaan sitten myöhemmin. Vaivannäöstä maksan noileesti sen normi 10% voitto-osuudestani. :tuuletus:

Jos tällainen järjestely onnistuu, niin varmimmin se toteutuisi vaikka soitolla minulle (040-7204323) ja vaihdellaan tilinumeroita. Koneen ääressä olen puoleenpäivään asti, joten YV:näkin onnistuu siihen asti. Vaikeaksi vähän menee, mutta tuhannet kiitokset jo etukäteen. :thumbup: :thumbup: :facepalm: :D
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja -Nisula- » 17. Huhti 2014 10:44

Tee Touho vaan rivi, olen tänään ja huomenna kiinni ja lauantaina lähdemme mummolaan, joten en ehdi kuin lunastaa pelin. Voin siirtää rahat etukäteen, tänään, mutta myös porukkalunastus passaa.
-Nisula-

ViestiKirjoittaja Touho » 17. Huhti 2014 10:58

-Nisula- kirjoitti:Tee Touho vaan rivi, olen tänään ja huomenna kiinni ja lauantaina lähdemme mummolaan, joten en ehdi kuin lunastaa pelin. Voin siirtää rahat etukäteen, tänään, mutta myös porukkalunastus passaa.

Ok. Pistän Eerolle tilinumeron yv:llä ja jos sä pystyt lunastamaan sen yhden osuuden ennen ykköskohdetta, niin helpompi se on niin tehdä.
Touho

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit