maaritu kirjoitti:VI Laittaisin Surprise Lordin Sir Novemberin tilalle. Katkerassa muistissa on vielä kaksi viikkoa sitten häviämiseni, kun tuo jäi lapulle laittamatta. Aaronin tosin uskon lähdön voittavan.
Mulle rivillä ei muuten ole juurikaan väliä, kunhan vaan Sir November on lapulla. Et välttämättä tunne hevosen historiaa, mutta sanotaan lyhyesti, että on lähdön kovaluokkaisin hevonen (ainakin hyvin lähellä Aaronia) ja ilman loukkaantumisia voittosumma olisi aika helkutisti isompi. Oli viimeksi jättihyvä pitkältä tauolta ja parantaa aivan satavarmasti. Ja tätä kaikkea on pelattu 2%.
maaritu kirjoitti:VII Tästä lähdöstä siis täysin eri mieltä ja varsinkin tästä varmasta, ennen voittaa Le Cannibale, Mr Picolit, Bradi tai Commander Crowe..Mutta taivun siis enemmistön edessä..ja teen itselle sen paikon =)
Huhhuh! Aika mielenkiintoinen näkemys. Tietysti, jos katsot pelkkää taulua....
Ei tää mitään rakettitiedettä ole, vaikka jotkut saa sen siltä näyttämään.
Lapusta! Näyttää perkeleen hyvältä! Ainut joka kutittelee on tuo Camino EV, kun en hevosta yhtään tunne ja ainakin taulun perusteella saattaisi olla ihan hyväkin peli. Sanotaanko niin, että mun mielestä sen pitäisi 7 hevosen revitykseen 6,6-prosenttisena mahtua. Kun ei tosiaan yhtään tiedä. Voi olla ihan ylikylän vehje. Mun mielestä ekana liipasimella on G. Moll, johon en ole tällä tasolla uskonut piiiiiiitkään aikaan, enkä usko vieläkään. Mutta muuten näyttää oikeen tosi hyvältä! Tohon T75/T7-kysymykseen. Periaatteessa (tämmöisellä rivillä) aika sama. Melkeen jopa T75 puoleen kallistun. Jos sieltä tulee jotain kahvirahoja, niin isketään huomiselle Vaggerydin T64-jackpottiin.