Touho kirjoitti:On kyllä vaikeannäköinen rivi.
Chocolate kirjoitti:Touho kirjoitti:On kyllä vaikeannäköinen rivi.
On kyllä. Vähän kutisee siihen malliin että alavoitoillakin voisi saada kunnon lunastuksia mutta bonuskierroksella kannattanee yrittää pelkkää seiskaa vaikka vaikeaa olisikin?
RaahenTiikeri kirjoitti:mun mielestä raja T7/T75:n välillä menee siinä onko 6 oikeilla odotettavissa esim pari kertaa lapun hintaa takaisin vai eikö ole.
Ja koska tässä puhutaan noin 200 euron lapusta niin käytännössä olisi erittäin poikkeuksellista mikäli esim tuloksella 3 kertaa 6 oikein tuon hinnan takaisin saisi.
Eli äkkiseltään ajateltuna T7.Joskaan en ole kierrokseen kauhean tarkkaan tutustunut.Kyllä kunnon 6 oikein arvo vaatii jo pari kunnon pommia+2-3 suosikkeja riviin.
maaritu kirjoitti:Ihan vain kommenttina, eikös se pidä laskea saako omansa takaisin kuudella oikein?
-Nisula- kirjoitti:Onko meillä nyt henkilö kuka laittaa rivin sisään? Anyone? Sitten pitäisi ratkaista rivin tekijä, anyone?
RaahenTiikeri kirjoitti:Ehdotuksia?
Juttelua käyntiin jonka pohjalta diktaattori sitten naulaa homman kiinni?
-Nisula- kirjoitti:Viimeksi rivin teki Touho (?), joten oisko nyt Tiikerin paikka näyttää kyntensä? Mulle passaa että yksi tekee rivin, joten ehdotan että lapun tekee Tiikeri. Muita ehdotuksia? Kannatetaanko esitystä?
Touho kirjoitti:Pitäiskö yrittää avata jonkunlainen keskustelu ainakin noista varmavalinnoista? Olettaen siis, että kahdella varmalla mennään. Tässä vaikkapa mun omat ykkösmerkit ja pienet maininnat niistä jokaiseen kohteeseen. En välttämättä ehdota näitä varmoiksi, kunhan vain keskustelun avaukseksi.
75-1: Westcoast Pirate. Alla pari hyvää juoksua ja luokkahevonen kyseessä. Ainut miinus on takarivin paikka hitaan avaajan takana. Toisaalta siitä hitaasta avaajasta voi saada hyvää vetoapua kirikierrokselle. Sahara Showtime on eka keula ja lopulta ehkä Westcoast Spider. Hamtaro S:lle tulee tukalat paikat sisältä.
75-2: Jos Comeonhill on yhtä kova laite kun puhutaan, niin eipä tässä muilla ole jakoja, mutta onko? Ei noista ulkomaalaisista mitään tiedä. Vaikea tästä on ketään nostaa.
75-3: Kyllä Erkki oli niin vakuuttava tauolta, että kuka sen tässä lyö, vaikka paikka onkin huono.
75-4: Itse nostaisin tässä jopa Piece Of Metalin ykköshevoseksi. Jaksaa mennä ja saa tosta varmaan keulat. Embassy Photo ei ole niin hyvä hevonen kuin hypetetään ja sillä on iso laukkariski voltin vitoselta. Jos joku tuntee Robert Keeperin paremmin, niin POMin saa kyllä kyseenalaistaa, mutta siihen asti uskon Utalan ajokkiin.
75-5: Buck Boko vai Pike River, paha sanoa. Ginger Bellellä ehkä se paras kuntohuippu ohi ja prässiä tulee koko matkan, jos keulasta ajetaan. Pike River oli kyllä todella hyvä tauolta, mutta jotenkin toi kova aika silti vähän mairittelee. Jos tähän enemmän laittaa, Tomorrowland ilman muuta mukaan. Kesäkenkään siirtyminen auttaa sitä paljon tiedossa on vauhtijuoksu, joka suosii sitä.
75-6: Herranjestas on kyllä vaikea lähtö tämäkin. Aga Khan Boko muuten, mutta paikka on sysimusta. Voisko Aaron De Veluwe edetä tässä jopa keulaan. Di Caprio Tuna ottaa ekat keulat ja sillä ei siitä ajeta. Sanotaan se Aaron, oli niin hyvä tauolta.
75-7: The Best Madrik on todella kova hevonen ja sen kuuluu olla ykkössuosikki näistä asetelmista. Mun mielestä siinä voisi olla jopa varmayritystä, nimittäin jää todennäköisesti alipelatuksi. Mutta taas. Jos Brad voittaa, ja sitä ei ole lapulla...
RaahenTiikeri kirjoitti:Pidetään yllä nyt edes keskustelua varmoista ja päätetään sitten tehäänkö ja kuka tekee kimpan ja kuka kerää rahat.Voitonjakohan varmaan on kahvirahoja suurempaa,niin sikäli kimppa ois otollinen tässä paikassa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa