-Nisula- kirjoitti:- seksuaalinen pahoinpitely/väärinkäyttö on kaikenlaista seksuaalista toimintaa, jonka tarkoituksena kiihottaa ja /tai hallita lasta tai nuorta = VALLANKÄYTTÖ
- joku voimakkaampi, kokeneempi tai vanhempi suostuttelee toimintaan
- asiaan ei liity välttämättä pakkoa!
- loukkaa lapsen tai nuoren seksuaalista kokemattomuutta joko fyysisesti tai psyykkisesti //
-tokihan minä asian juridisen puolen ymmärrän ratakiskoittakin.Hassua tässä juridiikassa on vaan se,että mikään yllä oleva ei olisi ollut "totta" jos tyttö olisi ensimmäisenä hyväksikäyttöiltana ollut 16 vuotta ja yhden päivän vanha.
Enhän minä ole missään kohtaa väittänyt,etteikö tämä hyväksikäyttäjä olisi rikkonut kiistatta lakia.Sehän on selvää.
Vaan kun tosielämässä on lukuisia esimerkkejä siitä että;
- joku voimakkaampi, kokeneempi tai vanhempi suostuttelee toimintaan
se on se teini,kuka on ollut voimakkaampi henkisesti höynäyttäessään hivenen yksinkertaista vanhempaa miestä
- asiaan ei liity välttämättä pakkoa!
Ei varmaan välttämättä liity.USeimmin kyllä varmaan liittyy.
- loukkaa lapsen tai nuoren seksuaalista kokemattomuutta joko fyysisesti tai psyykkisesti
-en tiedä miten tämä katsotaan toteutuneeksi.Olen itsekin törmännyt näihin teinihoroihin,ketkä suoraan rivien välissä sanovat,että kun haet korin kaljaa,niin lähdetään sinne ja sinne viettämään aikaa.Olen mennyt noissa tilanteissa karkuun.Jos en olisi mennyt,niin en usko,että olisin loukannut ainakaan kokemattomuutta sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mutta pykälät ei tunne vivahteita.Mieshän on saanut nyt rangaistuksen joka yhteiskunnan silmissä on ollut oikea.Voit levätä Nisula kaikessa rauhassa,poikas valveilla on(oikeuslaitos).
Voit olla tyytyväinen,että mies (jonka olisit ollut valmis laittamaan lusimaan jo pelkän ajatusmaailmansa takia)istuu kiven sisässä.Ja vaikka katsella Alibia jossa mummot kyynelehtii Jumalan Laupeuden töistä(lukuisia ihmisiä tappaneen) Late Johanssonin pitämässä Jeesus-messussa.Late on hyvä jätkä,late kärsii nyt tuomiotaan.Ja ei se tehnyt muuta kuin mitä miehen on tehtävä,mutta ajatusmaailma sillä on ollut aina terve.