RaahenTiikeri kirjoitti:Koska nyt satun sattuneesta syystä tietämään jotain näistä ilmitulleista (en tästä mainitusta kylläkään)laikäisten hyväksikäytöistä,niin niissä on SAAKELIN USEIN ns.businesta,joka jatkuu alkuperäisen rikoksen tehneen kiristämisellä ja uhkailulla tms...
Ja se on aivan yhtälailla RIKOLLISTA.
RaahenTiikeri kirjoitti:Minä voin toin esiin sen tunnetun tosiasian että näissä tapauksissa on aika paljon kaksipuolista hyväksikäyttöä.Paljon rahannyhtämistä vielä itse "aktin" tapahtumisen jälkeenkin.
Örjan Hampparsson kirjoitti:RaahenTiikeri kirjoitti:Minä voin toin esiin sen tunnetun tosiasian että näissä tapauksissa on aika paljon kaksipuolista hyväksikäyttöä.Paljon rahannyhtämistä vielä itse "aktin" tapahtumisen jälkeenkin.
Kyllä tuo on minullekin täysin tuntematon "tosiasia". Yleensä tekijä voi toistaa tekonsa uhkailemalla uhria väkivallalla, joko uhria itseään tai hänen läheisiään kohtaan.
Ruikonperä kirjoitti:Ei minusta Tiikeri sanallakaan puolustanut tuota ravimiehen tekemää iljettävää rikosta. Kyllä minä ainakin pointin ymmärsin mitä Tiikeri ajaa takaa.
Örjan Hampparsson kirjoitti:Kyllä minäkin pointin ymmärrän ja varmasti tuota joskus tapahtuukin, mutta sitä, että tuo olisi yleistä tai maan tapa ei tiikeri ole mitenkään kyennyt todistamaan.
Örjan Hampparsson kirjoitti:Kyllä minäkin pointin ymmärrän ja varmasti tuota joskus tapahtuukin, mutta sitä, että tuo olisi yleistä tai maan tapa ei tiikeri ole mitenkään kyennyt todistamaan.
RaahenTiikeri kirjoitti:Ja koska tästä on poliisijuttu tullut,niin vaihtoehto a) ei ole ollut ainakaan pysyväinen tila joten mukana on ollut todennäköisesti vaihtoehto b):täkin ja siksi herää se kysymys "Kuka käyttää hyväkseen ja ketä?".Ja tietyllä tavalla se hyväksikäyttö onkin jo sitten kolminkertainen.Ensin lainsilmissä tapahtunut hyväksikäyttö(siis täysi-ikäinen mies hyväksikäyttää alaikäistä tyttöä),sitten mahdollinen rahan ansainta seksiä vastaan ja lopuksi vielä "rahat pois oikeudessa".
Älkääkä nyt sitten ottako tätä minään puolenvalitsemisena miesraukan puolesta kun joutui ansaan.
Luulen,että kyseessä on laiton kiristys.
Örjan Hampparsson kirjoitti:Niin, miestä ei tuomitu raiskauksesta, eikä tyttöjä tuomittu kiristyksestä. Joten ei tästä tapauksesta sun bisnesteorialle löydy mitään tukea.
Örjan Hampparsson kirjoitti:Ylen ajankohtaistoimituskin on välillä joutunut perumaan puheitaan, joten ei ne kaikki valitettavasti totta ole mitä siellä väitetään.
RaahenTiikeri kirjoitti:Vastaan vaan nisulalle sen verran,että luin tuon lehtiartikkelin heti tuoreeltaan.
Se herätti nimenomaan epäilyt.Tapahtui 20 kertaa.....Eli tuskin siinä mistään paha setä kiipeä vain väkisin ikkunasta ja tekee sen minulta kyselemättä"-asetelmasta on kyse ollut.Siis ainakaan aluksi.
RaahenTiikeri kirjoitti:Ymmärrän vaan,että miksi niin kävi ja tajuan,että ehkä molemmissa tapauksissa on mukana kaksi osapuolta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa