Ruikonperä kirjoitti:Heti avauspäivänä viisi komeettalaista startissa. Kaksi niistä omasta tallista, joten aion ottaa heti paukusta kunnon irtioton![]()

Ruikonperä kirjoitti: Suomen puolella isointa rahaa jahtaa tänään Vermossa Hetku ja sen "omistaja" Masa on itseasiassa ainoa, joka edes teoriatasolla pystyy uhkaamaan For Nothing kärkipaikkaa.
For Nothing 3500
Stayer 2250
Ruikonperä 2150
Masa V 1700
Kädetön 1500
JokeriPokeri 1100
Penkkitopi 1000
Harri 850
Antti K 500
Vivahd EERO 0
H 15.1 Hetku (2000)
J 16.1 Jolene (1000), Step Brave (1000), Francis Journey (1000)
P 17.1 Saran Samba (1000), Ranch Rocky Road (1000)
L 19.1 Saran, Samba (800) Sarlotan Helmi (800)
Bo 19.1 Sagredo Hanover (2388), Reynoldsin (2388), Temptation Leader (2388)
JokeriPokeri kirjoitti:Noh noh, eipäs dissata minun valintoja Kaiken mennessä täydellisesti Fransis ja Saran Samba ottavat täyden potin ja menen heittämällä kärkeen
Toki tämän aktion todennäköisyys on 0,005%:n luokkaa...
Ruikonperä kirjoitti:JokeriPokeri kirjoitti:Noh noh, eipäs dissata minun valintoja Kaiken mennessä täydellisesti Fransis ja Saran Samba ottavat täyden potin ja menen heittämällä kärkeen
Toki tämän aktion todennäköisyys on 0,005%:n luokkaa...
Mutta myös For Nothingilla on Francis Journey, joten "vain" 1800 euroa voisi ottaa kiinniJa itseasiassa FJ jäi tältä päivältä pois, toivottavasti ei mitään vakavampaa.
JokeriPokeri kirjoitti:Onnittelut Eerolle puskuri-naisen voittolaulun ansiosta ja samalla myös F.N...:lle kakkossijasta, jolla ilmeisesti napattiin kärkisija takaisin![]()
![]()
Ruikonperä kirjoitti:Kilvanajo tulee kyllä olemaan kovaa, sillä Harri hyökkää tänään kärkipaikan kimppuun kahden starttarin voimin ja For Nothing vastaa lauantaina Temptation Leaderilla, joka juoksee kolmesta tonnista.
Ruikonperä kirjoitti:Harri iskee taas kahden starttarin voimin, For Nothingin vastaa yhdellä ja aion myös itse lyödä lusikkani soppaan kärkipaikasta
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa