PJK kirjoitti:Ensimmäinen lienee kolmella suosikilla umpitukossa. Jokaisella kolmella joku selkeä voittovisio, enkä jaksa lähteä arvailemaan, että mikä niistä visioista toteutuu.
Toisessa muistuu suosikin kova kiihdytys Kouvolasta. Sen jälkeen ei ole moista nähty, mutta sekin juoksunkulkuvaihtoehto on olemassa, joten valitettavan oikein pelattu lähtö tämäkin.
Kolmannessa mun mielestä Smiley Matchin pitäisi olla jaettu ykkössuosikki. Se voittaa, jos takarivistä ylipäänsä on mahdollista voittaa. Suosikki tehnyt hienoja juoksuja nollasarjalaisia vastaan. Smiley Matchin viimeksi päihittäneet olis tässä 90%, 90% ja 60% pelattuja.
Neljännestä ei saa otetta. Mun mielestä kengät on huikea haitta An-Valpurille. Oli Turussa vahva idea ja A-hevonen, mutta ei riittänyt, joten ei ole nyt C-kirjainta kummallisemman arvoinen.
Viides on ikävä juurikin lähdönuusintaefektin vuoksi. Liisan Tulilinnun sauma 90%, jos ekalla liikkeelle, eikä laukkaa ekalla satasella. Mutta tilanne aivan toinen, jos lähtö uusitaan. Hetviina ja ykkönen ala-aakkosilla.
Kuudennessa en itse tunne suosikin kiihdytystaitoja, mutta aika monet laskee sen keulivan. Jos noin, niin on oikeinkin maistuva A.

RaahenTiikeri kirjoitti:Gashaw bokostahan Korpi aika varoittaa ettei ole lainkaan ennakoitavissa päivän menohalut. Ja niinhän se toissa kerralla heittikin ihan läskiksi. Ja viimeks oli loistava. Itse jätin rakasti ohipeliksi ja otin siihen lähtöön paljon vähemmän pelattuja.
RaahenTiikeri kirjoitti:
EDIT:
Palstalla on muutama minut reaalielämässäkin tunteva, ja he tietänevät etten ole ikinä Raahessa asunut. Tajusin nyt että asun kohtuu lähellä raahea. Nimimerkkihän on erään entisen amk opettajan ympärille luoduista tarinoista johdettu 2000. Ja mikä hassuinta, oli kyseinen amk Imatralla ja sen saman koulun on käynyt eräs toinenkin palstalainen.
Krauta kirjoitti:Olisko Jyväs nelkkuun viimeisen yllättäjäksi Cragganmore ja josko Villikamu mensi ravia varmaksi asti![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa