Antti K kirjoitti:Harrilla aivan huikea hyvä lappu Rovaniemelle!
Hieman luulin äskeisen varman pettävän mutta mitä vielä!
Antti K kirjoitti:Viimeisessä lähdössä juoksee kasvattimme Jenkkihymy. MInun silmään se teki viimeksi uransa parhaan startin. Samanlaisena se voi olla jopa tototaistossa. Viimeksi olisi ilman hylkyä tullut muistaakseni 33,5-tulos ja se siis pahan laukan hidastamana.
Kädetön kirjoitti:Antti K kirjoitti:Viimeisessä lähdössä juoksee kasvattimme Jenkkihymy. MInun silmään se teki viimeksi uransa parhaan startin. Samanlaisena se voi olla jopa tototaistossa. Viimeksi olisi ilman hylkyä tullut muistaakseni 33,5-tulos ja se siis pahan laukan hidastamana.
Yksi palstan parhaista vinkeistä

Antti K kirjoitti:Kädetön kirjoitti:Antti K kirjoitti:Viimeisessä lähdössä juoksee kasvattimme Jenkkihymy. MInun silmään se teki viimeksi uransa parhaan startin. Samanlaisena se voi olla jopa tototaistossa. Viimeksi olisi ilman hylkyä tullut muistaakseni 33,5-tulos ja se siis pahan laukan hidastamana.
Yksi palstan parhaista vinkeistä
Toivottavasti oli myös aineellista hyötyä
Tässä nähtiin taas kerran että ne parhaat vinkit tulevat jostain muualta kuin yleisestä lähteestä Antti K kirjoitti:Viimeisessä lähdössä juoksee kasvattimme Jenkkihymy. MInun silmään se teki viimeksi uransa parhaan startin. Samanlaisena se voi olla jopa tototaistossa. Viimeksi olisi ilman hylkyä tullut muistaakseni 33,5-tulos ja se siis pahan laukan hidastamana.
nile kirjoitti:Jaa-jaa. Oman koneeni prosenttitaulukosta ei ole mitään piilossa.
Pelikin oli tänään yksinkertainen: kaikki suosikit pelattiin ja kolme vähimmin pelattua suosikkia varmistettiin kolmen euron viritykseen. Vain seiskaa pelattiin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa