Ruikonperä kirjoitti:Mites nää nyt menee, minulla ja Nilella molemmilla neljä voittoa?
PJK kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Mites nää nyt menee, minulla ja Nilella molemmilla neljä voittoa?
Käsittääkseni keskinäisten otteluiden mukaan, voitot 1-1, joten kisa keskinäisten otteluiden kerroinpisteillä Ruikonperälle, Nipan hienot 26,27 ei riittänyt.

seuraaja kirjoitti:Reilut onnittelut Routasydämelle! Tänään voitto pistein 7,22 - 1,73. Ja onnittelut myös PJK:lle: hävisin pistein 5,83 - 3,27.
Lohkon tilanne lienee tällainen:Routasydän ja minä 8 p, PJK 6 p ja Masa 2 p. Ja lohkon voitto ilmeisesti Routasydämelle, koska voitti minut keskinäisissä kisoissa suuremmalla piste-erolla.
Ymmärtääkseni Tammisen Sari (Andree) on ideoinut tähän lähtöön Roosa Nauha-tempauksen ja ainakin Lord Ivarin taustajoukkojen luin ottaneen haasteen vastaan ja lahjoittavat keräykseen osan palkintorahoista.
Talkkarin sivuille pistin juttua myös aiheesta ja jonkinlaisen kehitysehdotuksen meidän miespuolistenkin huomioimiseksi.

Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa