RAY - Hyvän Tahdon Pelejä

Tällä alueella keskustellaan asioista laidasta laitaan, asialliseen sävyyn tietenkin.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

RAY - Hyvän Tahdon Pelejä

ViestiKirjoittaja Harri H » 15. Joulu 2010 22:05

Onkos joku eksynyt RAY:n sivustolle pelailemaan? Itse en kyllä ole noihin koskenut, fyysisiin peliautomaatteihin on joskus ajankuluksi tullut jokunen kolikko työnnettyä, mutta ei ihan ensimmäisenä tulisi mieleen netissä lähteä näitä vastaavia pelailemaan. Ja nettipokeria en ole koskaan harrastanut, joten sitä ei tarvitse edes harkita :D

Aiheeseen liittyen Aleksi Valavuorelta oikein mielenkiintoinen blogikirjoitus, ehkä tämän jälkeen muutkin miettivät, mihin rahansa kannattaa sijoittaa... Sikäli mikäli joku nyt on RAY:n asiakkaaksi hairahtanut.

http://www.seiska.fi/julkkisblogit/alek ... 0huolella/
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

Re: RAY - Hyvän Tahdon Pelejä

ViestiKirjoittaja Masa V » 16. Joulu 2010 18:46

En ole ikinä kokeillut nettipokeria, vähän kyllä houkuttaisi. Veli on voittanut useita tonneja pokerista niin netistä kuin turnauksistakin, mutta en vaan ole itse jaksanut peliin paneutua. Veljen kanssa pelasin lapsena ehkä 50 kertaa shakkia ja koskaan en voittanut. Olisinkohan kerran tai kaksi pelannut tasapelin... joten siinä mielessä voi olla, että ravipuoli luonnistuu minulta paremmin, enkä pärjäisi pokerissakaan... veli taas ei pärjännyt raviveikkauksessa eikä vakioveikkauksessa minulle :D. Pelaajia RAY:n sivujen mukaan Suomessa useita satoja tuhansia, joten ei ihme, että huippupelaajat tekevät tiliä. Varmasti olisi helpompaa rahaa kuin ravipeleistä.

Ikävä kyllä tiedän sellaisiakin tapauksia, jotka ovat menneet katki nettipokeriin. Eli asunto on lähtenyt alta, kun on tullut tappiota tappion perään. Itse tunnen ehkä 5 aktiivipelaajaa ja yhdelle näistä on käynyt kylmät, joten luulen ettei tuo kovin harvinaista ole. Varmasti "vaarallinen" ja koukuttava peli, ellei ole tarkka euroistaan ja pelaa vain ylimääräisiä rahoja.

Vähän kaksinaamaiselta tuo RAY:n toiminta kieltämättä tuntuu.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V

Re: RAY - Hyvän Tahdon Pelejä

ViestiKirjoittaja OmatPois » 16. Joulu 2010 20:49

Tulihan tuota RAY:n nettipokeria kokeiltua. Käteispöydissä pelasin. Pienillä panoksilla ihan mukavaa ajan vietettä. Alkutalletuksen sain tuplattua parissa tunnissa ja siirsin voiton pankkitilille.

Vielä jäi se alkupanos pelattavaksi. Tulee varmaan käytyä pelailemassa harvakseltaan ja kunhan ehdin syventyä tarkemmin turnauksiin, niitäkin pitää kokeilla jossain vaiheessa. Ilmaisturnauksia olen pelannut jo monen vuoden ajan muilla yhtiöillä.

Isojen poikien pöytiin (netti- tai livepöytiin) joissa pelataan kunnon panoksilla ei harrastelijoiden kannata mennä. Siellä saattaa mennä vaikka "kivitalo"!!!

Nyt kun ravipuolella, niinkuin usein joulukuussa, on välillä aika tasottomia raveja joissa ei ole "hyviä" hevosia, eikä löydy etukäteen mitään peli-ideaa, niin voi mennä vaikka pelailemaan poksua ;)

Pokeri on kuitenkin taitopeli, aivan kuten toto, joten koen sen siksi mielenkiintoiseksi. Eikun vaan rohkeasti kokeilemaan.

Se että löytyykö taitoa onkin sitten eri juttu? :D
-All work and no play makes Jack a dull boy-
OmatPois

Paluu Yleinen keskustelu