Ruikonperä kirjoitti:Eikös se niin puhuttu, että talleja voi alkaa lähetellä vasta kun drafti on ohi. Se on ainakin kaikille sama ja ei tule sotkuja
Kädetön kirjoitti:En tiedä mitä on puhuttu, mutta ainakaan tästä ketjusta ei painettua sanaa löydy ko. asiasta. Olisin tehnyt toisen valinnan mikäli näin on, mutta mennään nyt tällä. Laitan kuitenkin Harrille alkuperäisen kokoonpanon, joka hyväksyttäneen mikäli joukossa ei ole Antin tai Stayerin varaamaan hevosta?
Stayer kirjoitti:Mites tämä muuten menee: julkaistaanko tallit itse tänne vai vanhaan tapaan Harrille/Ruikonperälle? On siitä joskus ollut puhetta mutta nyt ei muista...
Ruikonperä kirjoitti:Kädetön kirjoitti:En tiedä mitä on puhuttu, mutta ainakaan tästä ketjusta ei painettua sanaa löydy ko. asiasta. Olisin tehnyt toisen valinnan mikäli näin on, mutta mennään nyt tällä. Laitan kuitenkin Harrille alkuperäisen kokoonpanon, joka hyväksyttäneen mikäli joukossa ei ole Antin tai Stayerin varaamaan hevosta?
Kyllähän tuo hyväksyttäneen jos tallin hevosten voittosumma on alta kymppitonnin draftin päättyessä. Vielähän varmaan ehtisit vaihtaa draftihevosen kun Antti ei ole vielä omaansa tehnyt.Stayer kirjoitti:Mites tämä muuten menee: julkaistaanko tallit itse tänne vai vanhaan tapaan Harrille/Ruikonperälle? On siitä joskus ollut puhetta mutta nyt ei muista...
Vissiin vanhaan tapaan Harrille, mutta aiheuttaako Harrille ongelmia jos ei sitten kilttinä miehenä kehtaa ottaa samoja hevosia mitä muilla?
Stayer kirjoitti:Ja minulla Lovely Easy. Laitan samantien tallini Harrille.
Hyvää Joulua kaikille!
Tämä draftihan meni yllättävänkin joutuisasti, vaikka tuli nopealla varoitusajalla Ruikonperä kirjoitti:Kädetön kirjoitti:En tiedä mitä on puhuttu, mutta ainakaan tästä ketjusta ei painettua sanaa löydy ko. asiasta. Olisin tehnyt toisen valinnan mikäli näin on, mutta mennään nyt tällä. Laitan kuitenkin Harrille alkuperäisen kokoonpanon, joka hyväksyttäneen mikäli joukossa ei ole Antin tai Stayerin varaamaan hevosta?
Kyllähän tuo hyväksyttäneen jos tallin hevosten voittosumma on alta kymppitonnin draftin päättyessä. Vielähän varmaan ehtisit vaihtaa draftihevosen kun Antti ei ole vielä omaansa tehnyt.
Kädetön kirjoitti:Meneekö tallini kokoonpano uusiksi, kun kymppitonni ylittyi graftin päättyessä, sillä yksi hevosistani pärjäsi Turussa sen verran hyvin? Ilmoitushetkellä hevosten yhteenlaskettu voittosumma oli alle kympin.
vivahd EERO kirjoitti:Eikös tähän pääse vielä muutkin mukaan entisin rajoituksin, siis jo ensi vuodelle ilmoitettuja ja starttiin päässeitä (sekä tietenkään draftattuja) ei saanut valita? Jos kerkiää tallinsa ilmoittamaan ennen muiden tallien julkaisua, niin periaatteessa kaikki hevoset ovat vielä vapaata riistaa, sääntöjen tuomin rajoituksin tottakai.![]()
Masa V kirjoitti:Siellä taitaa olla muutamia 3-4v lämminverisiä mukana talleissa... edelleen varmaan oli se sääntö, että lämminveristen piti olla 5v tai vanhempia ja suomenhevosten 6v tai vanhempia? Toki huomioiden, että 1.1.2018 katsotaan ikä, eli esim. 2013 ikäluokan lämminverisiä voi ottaa talliin.
Ekana pisti silmään Strait Hero, jonka huomasin siitä kun itse olin ottamassa talliin, mutta huomasin sitten että olikin 2014 syntynyt.
Ruikonperä kirjoitti:Masa V kirjoitti:Siellä taitaa olla muutamia 3-4v lämminverisiä mukana talleissa... edelleen varmaan oli se sääntö, että lämminveristen piti olla 5v tai vanhempia ja suomenhevosten 6v tai vanhempia? Toki huomioiden, että 1.1.2018 katsotaan ikä, eli esim. 2013 ikäluokan lämminverisiä voi ottaa talliin.
Ekana pisti silmään Strait Hero, jonka huomasin siitä kun itse olin ottamassa talliin, mutta huomasin sitten että olikin 2014 syntynyt.
Strait Heron lisäksi ei muita "ali-ikäisiä" pistänyt onneksi silmään, mutta tosiaan Penkkitopi joutuu vaihtamaan tuon pois.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa