Ruikonperä kirjoitti:50 "vipukintuista" (kuten eräs kutsui viime viikon HU:ssa) ja 88 suomenhevosista. Ainakin jälkimmäisiä oli niin paljon, että kiire olisi tullut vaikka olisi tiennyt kaikki suorilta...
Yksi pikkuvirhe tarttui silmään, yhden 2006-vuonna syntyneen isäksi oli merkattu Turo vaikka se on poikansa Ture.
JokeriPokeri kirjoitti:
Naapurissa oli muuten aikanaan sellainen kaakki kuin Vika-Pisto. Jouko sillä aikanaan jonkin verran pärjäsikin. Muistuuko konkareiden mieleen??
Sikäli varsin vahva noteeraus, että ainakaan minä en kovin helpolla löytänyt edes kattavaa listausta näistä Elitkampenin kaikista tuloksista, eli lunttaaminenkin on ollut vaikeaa ja siksi haluankin uskoa aitoon tietoon. Travsportissa tökkäsi 90-luvun puolivälin paikkeilla ja yksittäisten hevosten kanssa Hepan järjestelmästä noita oli haastavaa & hidasta kaivella. Kaikilla suomalaishevosilla ei ole edes Hepan tilastoissa merkintää näistä Solvallan starteista. Lopulta löysin sopivilla hakusanoilla all-time tuloslistaukset, kun olin pari tuntia noita manuaalisesti kaivellut Sumla kirjoitti:En kyllä muistanut että Rainokin olisi tuolla käynyt
Kädetön kirjoitti:Olisipa mielenkiintoista mitata Jorma Hannuksen ravitietämys esittämällä muitakin kuvia, kuin niitä mitä mies on Oulun radan arkistoista aiemmin nähnyt.
PJK kirjoitti:Kädetön kirjoitti:Olisipa mielenkiintoista mitata Jorma Hannuksen ravitietämys esittämällä muitakin kuvia, kuin niitä mitä mies on Oulun radan arkistoista aiemmin nähnyt.
Enpäs ole tuollaista oppimistapaa ajatellutkaan. Itse olen tiennyt vihjeiden jälkeen 80-90% niistä, mitä olen ollut kuuntelemassa, mutta ilman vihjeitä olis jäänyt varmaan arviolta 20% tasolle.
HTL kirjoitti:Tämä on mun nippelitietosuosikkejani: Yksissä kuninkuusraveissa on kuninkuuskilpailun osallistuja, kuningatarkilpailun osallistuja ja näiden yhteinen varsa kaikki voittaneet lähdön. Kunkkarit ja kyseiset hevoset?
Kädetön kirjoitti:HTL kirjoitti:Tämä on mun nippelitietosuosikkejani: Yksissä kuninkuusraveissa on kuninkuuskilpailun osallistuja, kuningatarkilpailun osallistuja ja näiden yhteinen varsa kaikki voittaneet lähdön. Kunkkarit ja kyseiset hevoset?
Mikkeli 1979. Vieteri, Ravaus ja Vinteri.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa