Ei minua kenenkään kommentit sekoittaneet, jos olen sekaisin, niin kyllä se on ihan itse aiheutettua.
Ilmaisin itseäni ehkä huonosti, joten tarkennetaan: En usko yhteenkään ohjastajaan ja hänen taktiikkaansa vaikuttavan jonkun toisen ohjastajan päiviä ennen starttia antamat lausunnot, kyllä ne ratkaisut syntyvät lähdön hetkillä muitten tekemisiä seuraten. Jos muut ohjastajat menevät puhutuksiin, niin se on heidän heikkoutensa, tuskin yhtään lähtöä on voitettu ennakkopuheilla.
En myöskään tarkoittanut mitenkään PJK:ta puhuessani kusetuksesta. Valitettavasti tulee luettua noita muitakin palstoja joskus ja siellä ohjastaja tuomitaan heti kusettajaksi, jos ajo ei luonnistukaan siten mitä on ennen starttia ajatellut, eikä mikään ihmekään, kun siellä on yleensä kymmenkunta muutakin valjakkoa omine suunnitelmineen.
En todellakaan kaipaa mitään kommentteja juuri ennen lähtöä ja kysymys "ajatko keulasta" on typerä ja informaatioarvoltaan tasan nolla, oli vastaus sitten mitä tahansa.
Jos on luottoa omaan ajettavaan, niin mielestäni on jo onnistunut saadessaan suosikin/pahimman vastustajan kuolemanpaikalle ollessaan itse keulassa, lopputuloksestahan ei siinä vaiheessa vielä voi olla varma, mutta ainakin suunnitelma on onnistunut.