For Nothing... kirjoitti:Minä en ihmettele, jos muillakin on jatkuvaa valitusta. Oheista pikselimössöä tulee 50 megan reitittimellä sekä muutaman vuoden vanhalla pöytäraudalla että kuukauden ikäisellä HP:n läppärillä. Tuollakaan kuvalla ei voi nauttia raveista. Tunnistaako joku jonkun ohjastajan tai saako jostain numerosta selvää? Oma vaihto on nykyään nolla. Pitkässä juoksussa siis voitollista peliä. Ainakin aiempiin vuosiin verrattuna. Olen pari mailia Veikkauksen kanssa vaihtanut ja vielä ilkesi sanoa, että kuva on "parhaimmillaan vanhaan sivuun verrattavaa luokkaa 'korkea'". Itsellä ei ole ollut tuota hetkeä, ainakaan vielä.
http://aijaa.com/RYnM6P
Jännää kieltämättä nämä erot eri käyttäjillä... Minulla siis vanha kone + 4G mobiiliyhteys reitittimellä ja tosiaan ei ole tällä alueella nopeus huipputasoa. Pätkiminen on silti vähentynyt selvästi verrattuna normaalilaatuiseen Fintoton-kuvaan. Toki kuva ei ole niin tarkka laadultaan kuin oli Fintoton aikana. Chrome selaimena tuntuu olevan se toimivin, mutta ilmeisesti sekään ei auta kaikilla. Päättelen pätkimisen vähenemisen johtuvan siitä, että nyt vastaanotettava datapaketti on pienempi kuin Fintoton aikaan. Silti kuvan laatu ei ole mitenkään katastrofi, toki olin jo tenniksessä tottunut ettei Veikkauksen striimi ole sieltä tarkimmasta päästä. Lisänä kuulun siihen porukkaan, joka katsoo suurimman osan lähdöistä TV:stä, joten tätä vähemmistöä ei kuva haittaa. Todennäköisesti tämä TV:stä raveja katsova porukka on pitkän linjan ravipelaajia ja enimmäkseen iältään 35+ porukkaa, koska arvelen tv-kuvasta maksavien olevan enimmäkseen muita kuin nuoria tai raveja vain vähän seuraavia.
Vanhan liiton mies olen Eeron tavoin siinä, että puhelinta en ole käyttänyt lähtöjen katsomiseen ennen enkä nyt, mutta uskon kommenttien perusteella, että heikentynyt on. Mutta pelien jättäminen käy nyt oikein kätevästi, en sanoisi mitenkään heikentyneen, käytin vain vähän vanhaa toto.fi mobiilisivua ja ei tämä tunnu yhtään hankalammalta, totta puhuen jopa selkeämpää on nyt kun käytön on oppinut. En ole datamaatteja ennenkään puhelimella katsonut kovin paljon, mobiililla on käteväkin jos näkee vaan yhden lähdön datamaatin kerrallaan. En tiedä sitten onko windows puhelimilla hankalampaa, mutta androidilla toimii.
Toki Veikkauksen sivuissa on vielä paljon pientä viilaamista ja pahimmat virheet olisi pitänyt korjata ennen kuin tuote tuotiin kuluttajille, tämä olisi käynyt esim. koekäyttäjien avulla. Eli kyllä siinä Veikkauksella pieni moka tapahtui.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)