7-4-4-4-6-5-9-5-2-7-2-6-4-4-4
1-1-1-1-1-1-3-7-8-6-1-1-1-2
Huikea parannus, etenkin kun lähtöjen taso on myös selvästi koventunut pääosin iltaravilähdöistä T76-tasolle!

Peukut Reetalle, itse pidän peukkuja Donnalle ja Hymynkareelle normaalisti en näitä "omia" pelaa etten vie niiden tuureja huono onnisena. Mutta nyt oli pakko tehdä t4 molemmat varmana ja kaksi muuta K merkillä... olishan se noloo jos molemmat sattus voittaan ja ei lappua olis.

, Hymynkare nyt ihan samassa lähdössäkin 
Masa V kirjoitti:Joo, peukkuja pidetään kaikilla noille, Hymynkare nyt ihan samassa lähdössäkin
Aivan, katsotaan kumpi on ennen maalissa... onhan se kyllä vielä tehtävä suora kaksari Onni-HymyXO101 kirjoitti:Red Finger on vain 3% pelattu. Erittäin vähän hevosen kapasiteettiin nähden. Negatiiviset puolet on tietysti tauko ja se, että hevonen menee kengillä. Yleensähän tämä on ollut huomattavasti parempi kengittä. En varsinaisesti luota hevoseen, mutta kyvyiltään se on varmasti riittävä ja peliosuus alhainen. Laitetaan varulta kupongille.
Ruikonperä kirjoitti:Olipahan Veetulilta ja Nisoselta upea esitysEi ihan olisi voinut arvata, että n. 500m juoksun jälkeen kaksi 60m pakin hevosta on dödsi ja 2u
Suomen Cupin finaalista tulee kyllä ihan jäätävän hieno lähtö!
XO101 kirjoitti:Jaha, ei ole tullut Lahden viimeisen lähdön voitot tilille. Peliä ei edes näy pelatuissa, mutta rahat on hävinneet tililtä.
Pitääköhän noi ilmoitetut tototuloksetkaan oikeasti paikkansa, aika pieneltä kuulostaa voittajakerroin.Masa V kirjoitti:Muutaman kerran tätä hevosta olen väheksynyt, pitänyt sellaisena iltaravijuoksijana... Ja olen todella ollut väärässä. Ei tullut varmaan yllätyksenä monellekaan, että hevonen voi vähän parantaa siirtyessään Ilkka Korvelta Koivuselle, mutta se että parannus on ollut näin valtavaa, oli kyllä minulle yllätys.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa