Penkkitopi kirjoitti:Minusta tämä näkymä alkaa olla jo hyvällä mallilla. Lähtöä saa vaihdettua tuosta ylhäältä ilman scrollaamista, prosentit on selkeästi näkyvissä ja eniten pelatut erottuvat taulukosta. Omassa selaimessa olen pienentänyt sivun 80% kokoon, missä fontti on mielestäni sopiva ja rullailun määräkin pysyy suht siedettävänä. Plussa myös siitä että perustiedot on saatu näkyviin hevosen nimen alle. Vielä toivoisin, että paitsi kuluvan vuoden startit, siihen saataisiin mahdutettua myös uran startit totosijoineen. On siellä selvästi kuitenkin luettu ja reagoitu palautteisiin. Luulisi että jossain vaiheessa sekin saadaan toimimaan, että edellisen lähdön tulosta klikatessa pääsee suoraan kyseisen lähdön tuloslistaan.
Ja tosiaan oli rohkaisevaa kuulla Satavarmassa, että uusia pelaajia on ekan viikon aikana ollut hyvin, vaikka harmittavan iso osa meistä vanhoista on mököttänyt. Onhan tässä ihan huima potentiaali aikaisempaan verrattuna, kun totopelialustalla surffaavien käyttäjien määrä on 20-kertaistunut. Pakkohan sen on alkaa näkymään vaihdoissa.

En minä nyt sano että hyvällä mallilla. Jos entisen käsiohjelmatiedon haluaa saada datamaatteineen, tulee 16 hevosen lähdössä yhteensä 32 lisäklikkausta. Ei mulla edelleenkään kestä hermo tehdä vertailua hevosten välillä tuollaisella työkalulla. Plussa toki siitä, että sukutieto löytyy nyt suoraan avoimessa listassa, niin voi kahlata Ruotsin listat läpi.
Tuota listaa sietämättömämpi tilanne on yhä kuvan kanssa. Oma peliboikotti jatkuu tasan siihen asti, että se on kunnossa.
Uusia pelaajia on aivan varmasti ollut, mutta kävikö jutussa ilmi, onko nämä entisiä Fintoton asiakkaita, jotka ovat nyt avanneet Veikkaus-tilin, vaiko vanhoja Veikkauksen asiakkaita, jotka eivät ole totoon koskeneet? Tätä ei kyllä varmaan pysty selvittämääm, mutta sisäinen realistini sanoo, että ei se uusien pelaajien määrä kyllä kovin iso ainakaan vielä ole.