vivahd EERO kirjoitti:Niinpä, minäkin vatipää menin Emman pettämään, taitaa Ruikonperältä tulla melkoinen ripitys.![]()
![]()
![]()
Pitäneekö meidän EEROn kanssa siirtyä päätoimisiksi kiikkutuolikuskeiksi? Hitaat reaktiot ja vielä hitaammat erek....
vivahd EERO kirjoitti:Niinpä, minäkin vatipää menin Emman pettämään, taitaa Ruikonperältä tulla melkoinen ripitys.![]()
![]()
![]()
vivahd EERO kirjoitti:Se oli sitten siinä, onnittelut Krauta.![]()
![]()
![]()
Tyylikästä nollatulostakaan ei voi toivoa, kun viimeisessä on Rautavaara.Rautavaaralle
![]()
Hello Goodbye Twistin´ Patricia/Jerry Williams, ei mulla sitte muuta.
Kädetön kirjoitti:
Taitaa meille ravien elinkautisille tulla noutaja, kun ei seuraaja uskonut Baddingin sanomaa: "Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, ne suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa." Emmaan luottaminen kuitenkin kannatti tällä kertaa
.

Pouhou kirjoitti:Tää tais olla taputeltu Sumlalle jo kahden ekan lähdön jälkeen.En mä millään tota keulaa kuro umpeen.
Sumla kirjoitti:Pouhou kirjoitti:Tää tais olla taputeltu Sumlalle jo kahden ekan lähdön jälkeen.En mä millään tota keulaa kuro umpeen.
Kiitos, lähelle pääsit kuitenkin. Eipä ole Venice tainnut voittaa ravilähtöä noin isolla kertoimella
Enpä tosiaan osannu aavistella, että Venice ihan tollasella kertoimella lähtis. Chocolate kirjoitti:Onnittelut selvästi paremmalle JP:lle
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa