RaahenTiikeri kirjoitti:Kysymys Ruikonperälle kuuluu,että kuka on MO?

RaahenTiikeri kirjoitti:Kysymys Ruikonperälle kuuluu,että kuka on MO?
RaahenTiikeri kirjoitti:Lyhenteillä pelailu on jotenkin niin hektisen 2010-luvun ilmiö...eikä aina niin mieleinen.Itse kun olen aktiivinen vierailija (ulkomaisella)rolling stones fani-sivustolla,niin englannin kielen lisäksi biisien nimistä väännetyt lyhenteet häiritsevät erinomaisesti luettavuutta.Miltä esimerkiksi maistuu suussa SFTD(Sympathy for the devil) tai YCAGWYW(you cant always get what you want).Jotenkin olen sitä mieltä,että töissä ei perkele juosta(ellei ole ammattiurheilija) ja jokaisella on aikaa kirjoittaa nimet ilman lyhenteitä.Ottakaa lunkisti!*nimim.HATANPÄÄN SAIRAALALLA RÖÖKIÄ LAITTOMALLA PAIKALLA(just nyt) #laiton #desperado #lankapuhelin

RaahenTiikeri kirjoitti:Itse asiassa tää on nettiyhteyksinen näppäinpuhelin.ei kai varsinaisesti äly?auto oli desperadopaikalla.

PJK kirjoitti:Joulupukki on olemassa. Sunnuntaista eteenpäin ei mitään osaamista. Nyt Ruotsiin 19,20 maksanut toto6, josta myyntiin 3/5. 1. Kohteen C-merkin jälkeen 32 riviä jäljellä. 4.-5. Kohteessa aina 1,15-9. Kolmessa muussa täysin joustamaton sääntö: tasan 2 maistuvaa ja tasan 1 vähemmän maistuva pelihevonen. 2. Ja 6. Lähtöön osui yksinäiset maistuvat ja 3. Lähdössä oli vähemmän maistuvina 1 ja 5. Ei tämä laji oikeasti reilu ole.
Edit: nyt vasta huomasin, että se oli Jackpot-kierros. Käytin toto6-merkkiä, kun 160riviä meni sen ekan suursuosikin kautta.
Ruikonperä kirjoitti:PJK kirjoitti:Joulupukki on olemassa. Sunnuntaista eteenpäin ei mitään osaamista. Nyt Ruotsiin 19,20 maksanut toto6, josta myyntiin 3/5. 1. Kohteen C-merkin jälkeen 32 riviä jäljellä. 4.-5. Kohteessa aina 1,15-9. Kolmessa muussa täysin joustamaton sääntö: tasan 2 maistuvaa ja tasan 1 vähemmän maistuva pelihevonen. 2. Ja 6. Lähtöön osui yksinäiset maistuvat ja 3. Lähdössä oli vähemmän maistuvina 1 ja 5. Ei tämä laji oikeasti reilu ole.
Edit: nyt vasta huomasin, että se oli Jackpot-kierros. Käytin toto6-merkkiä, kun 160riviä meni sen ekan suursuosikin kautta.
Grattis
AP:n emästä Vahurista on vielä 2010 syntynyt jälkeläinen, joten sillä olisi teoriassa mahdollisuus lyödä Tinuli/Ero-Lohko "ennätys".Kädetön kirjoitti:Kokemäen juhannusraveissa starttaa Aurauksen Poika, jonka emän isä on Totti, s. 1961AP:n emästä Vahurista on vielä 2010 syntynyt jälkeläinen, joten sillä olisi teoriassa mahdollisuus lyödä Tinuli/Ero-Lohko "ennätys".

Ruikonperä kirjoitti:Saas nähdä onko Vermon vaihtoihin oikeasti vaikutusta, kun sosiaalisen median mukaan pelureiden kovasti odottama 86-peli on nyt pelattavissa...

Ruikonperä kirjoitti:Ääneen sanottuna ekana tulee mielleyhtymä Simpsonien upeaan baarinpitäjään Moe Szyslakiin.
Ruikonperä kirjoitti:Ekassa ihmetyttää miksi I Won't Dance on noin vähän pelattu verrattu Jontte Boyhin ja Twics Voiciin. Jos Jontte ei pysty torjumaan I Won't Dancea niin keulat ja kukat hommalta haisee.
Ruikonperä kirjoitti:Saas nähdä onko Vermon vaihtoihin oikeasti vaikutusta, kun sosiaalisen median mukaan pelureiden kovasti odottama 86-peli on nyt pelattavissa...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa