Combat Boko kuollut toissapäivänä.
Ruikonperä kirjoitti:En tiedä onko nämä jo uutisoitu/sanottu, mutta Hugo Terminal ja Sakustian kuolleet vuoden alkupäivinä.
Neliveto kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:En tiedä onko nämä jo uutisoitu/sanottu, mutta Hugo Terminal ja Sakustian kuolleet vuoden alkupäivinä.
Muistanko väärin, mutta oliko se Masahiro, jonka paremmuutta Hugo Terminaliin vertailtiin palstalla joskus ammoisina aikoina? Harmi, että kummaltakin jäi tosi paljon lahjakkuutta käyttämättä.
Ruikonperä kirjoitti:Neliveto kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:En tiedä onko nämä jo uutisoitu/sanottu, mutta Hugo Terminal ja Sakustian kuolleet vuoden alkupäivinä.
Muistanko väärin, mutta oliko se Masahiro, jonka paremmuutta Hugo Terminaliin vertailtiin palstalla joskus ammoisina aikoina? Harmi, että kummaltakin jäi tosi paljon lahjakkuutta käyttämättä.
Vai oliko itse Bret Boko?
Masa V kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Neliveto kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:En tiedä onko nämä jo uutisoitu/sanottu, mutta Hugo Terminal ja Sakustian kuolleet vuoden alkupäivinä.
Vai oliko itse Bret Boko?
Muistaakseni oli, minä olin vastoin enemmistöä Bret Bokon miehiäMikäli oikein muistan...
Antti K kirjoitti:Tänne taitaa tulla suuria huonoja uutisia
Ruikonperä kirjoitti:Tuisku-Topi kuollut eilen
Masa V kirjoitti:Nyt taisi olla Ruikolla sisäpiirin tietoa, kun tuota ei ole uutisoitu missään, vasta äsken joku laittoi ht.netiin tiedon...
Ruikonperä kirjoitti:Ohhoh, Frankker kuollut viime torstaina
Orjanruusu kirjoitti:Auraus 9.6.2006 - 10.8.2016
Ori oli kuollut leikkauspöydälle Hyvinkäällä. Näin kertoo Häijään facebook-sivut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa