RaahenTiikeri kirjoitti:jyräytinkös mää tästä nyt suoraan 3-0 jatkopeleihin tuloksella 7,82 - 2,47 numeroilla?
.vivahd EERO kirjoitti:Vai unohti itse ylipäällikkökin eilisen kierroksenNo sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.
![]()
![]()
![]()
![]()
Asiahan ei periaatteessa enää meikäläiselle kuulu pätkääkään ja tämä voidaankin pistää katkeran jo alkusarjassa selityksittä pudonneen huonon häviäjän selityksen piikkiin.![]()
Olen kuitenkin vähän sitä mieltä, että näissä jatkopeleissä ei mitkään varahevoset enää olisi käytössä, jos riviä ei kuulu, niin se katsotaan luovutukseksi
Katkeran pudonneen kilpailijan mielestä pitäisi vastustajaakin kunnioittaa ainakin sen verran, että jonkinlaisen rivin jättää sisään. Eilisellä pelillä tuskin olisi jäänyt mitään epäselvää voittajasta, jos PJK (onnea
lunastuksesta) olisi riviinsä tuon loistavan varman ottanut mukaan, mutta perusedellytys tässä vaiheessa pitäisi olla rivin sisään jättäminen.
Säännöthän on selvät ja niillä mennään ja varsinkin jo pudonneet suuta soukemmalle, mutta olisin valmis jatkossa sääntömuutokseen tuon varahevosrivin käytön osalta. Tuuriahan raveissakin tarvitaan rutosti, mutta ei kai tämä sentään ihan täyttä arpapeliäkään ole.![]()
![]()
Pouhou kirjoitti:Oon samaa mieltä, että sääntöihin vois tehdä muutoksen ettei varahevoset kelpaa näillä jatkokierroksilla. Mä ainakin olen valmis kantamaan sen häpeän, että jos itse unohdan rivini ja sen takia putoan jatkosta. Ja kyllä mua harmittais isosti siinä tilanteessa, että kilpakumppani menis jatkoon varahevosella rivinsä unohdettuuan.
Harri H kirjoitti:Minuutin myöhässä, mutta jos nyt tämän kerran...
Touho kirjoitti:Harri H kirjoitti:Minuutin myöhässä, mutta jos nyt tämän kerran...
HuhAloitin rivin tekemisen, kun ekaan lähtöön oli 2 minuuttia
Ruikonperä kirjoitti:Sai jännittää koko rahan edestä, kun meidän hevoset jättivät muita suoranmitalla ja irtosivat hurjaan voittotaisteluun, jossa armoa ei annettu, mutta ei sitä myöskään pyydetty. MODEL MOON![]()
8,69-6,46 taisi olla lopputulos.
Maaliviivalle on kuitenkin vielä pitkä matka Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa