Ruikonperä kirjoitti: Toivottavasti mikään ei muutu uudessa lehdessä tähän nykyiseen 7 oikein-lehteen. Ainakin ite tykkään kovasti, jotenkin se on maanläheisempi kuin Toto-lehti, jossa ei taida olla mitään muuta tekstiä kuin lähtölistat? Voisi sanoa, että ainakin Pylkkäsellä & Hyvösellä on hyvinkin tallikahviomaisia juttuja ERIKOISTA/MUUTA osiossa. Enemmän niitä lukee kuin itse vihjetekstejä.
RaahenTiikeri kirjoitti:minä en ole seurannut raveja vielä Pekka Mäkisen aikaan,mutta sen tiedän lehtijutun perusteella,että Erkki-Pekka on täysiraitis Pekan syystä/ansiosta.
Antti K kirjoitti:Sosiaalisessa mediassa on joskus keskusteluja, joista ei tiedä edustavatko ne huumoria vai henkilöiden (yleensä toimittajien) pikkusieluisuutta. Toivottavasti Markku Heikkilän facebook-kommentit on ns. sisäpiirihuumoria.

Harri H kirjoitti:Menköön nyt vaikka tähän ketjuun, mutta onko missään ollut mainintaa, että onko Jorma Kontio saanut kutsun Linnan Juhliin? Tuli vaan mieleen, kun tässä taannoin hämmästelin Toni Niemisen kutsumista, niin Jomppehan nyt ihan ehdottomasti tuonne kuuluisi.
Ruikonperä kirjoitti:Harri H kirjoitti:Menköön nyt vaikka tähän ketjuun, mutta onko missään ollut mainintaa, että onko Jorma Kontio saanut kutsun Linnan Juhliin? Tuli vaan mieleen, kun tässä taannoin hämmästelin Toni Niemisen kutsumista, niin Jomppehan nyt ihan ehdottomasti tuonne kuuluisi.
Tämän vuoden Linnan Juhlien yksi teemoistahan on mäkihyppy ja Niemisellähän on jostain pikkukisoista kultaa... Tuskin sentään haastattelutaitojensa perusteella sai kutsua

Ruikonperä kirjoitti:Ei nää höpöhöpö-äänestykset edelleenkään SYKÄHDYTÄ, mutta onhan tuo hassua ettei Jompen kymppitonnia ole listalla kun se vasta äskettäin äänestettiin sykähdyttävimmäksi jossain toisessa äänestyksessäTuolla äänestyslistalla on kyllä ylivoimainen enemmistö sellaisia hetkiä ja henkilöitä, joista en oo ikinä kuullutkaan. Ehkä olen juntti. En edes tiedä mitä tarkoittaa bikini fitness ja discotanssi.
http://www.suomenurheilugaala.fi/SYK%C3 ... %84NESTYS/
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa