Niin Ruikonperä, näillä Lukas Småbon tapaisilla tipsihevosilla on tapana jotain maksaakin kunhan ne vaan suostuvat tulemaan.

Hyvin usein käy myös niin, että ne tulevat vasta seuraavissa starteissaan.
Tänään kolmannessa lähdössä starttaa myös silloin kehumani talliini kuulunut hevonen (RB), jonka menestykseen en tänään oikein jaksa itsekään uskoa toteutuneista muutoksista huolimatta, mutta pelattavahan sitä kuitenkin on.

Kahdessa viimeisemmässä startissa voittajakertoimessa on pilkun vasemmalla puolella ollut jopa kolmekin numeroa ja maksaisihan se kiitettävästi tänäänkin.
T4:n avauksessa odotan Virven biisin vihdoinkin soivan, mutta pääosassa ei ole Tuiskun Antti, vaan Samu-Anssi.
T4:n päätöskohteessa taas esiintyy loistava esimerkki Komeettatalliini kuuluvien hevosten edesottamuksista, Thomas Von Benz. Voitti loppuvuodesta talliini valitsemisen jälkeen, mutta kolmen kuukauden jakson aikana pääsi starttiin tasan kerran. Seuraavaan jaksoon en sitä enää kelpuuttanut mukaan ja sehän juoksi kolmisen tonnia. Meneillään olevaan jaksoonkin se olisi mahtunut rahojen puolesta komeesti mukaan, mutta luotto oli jo menetetty ja jo tähän mennessä tili on karttunut 3000€:lla. Tänään se on suursuosikki, mutta en koske pitkällä tikullakaan.
PS. Minä taidan puolestani olla yhdet pystyssä Nelivedolle. Ostin nimittäin osuuden eilen hänen kimpastaan ja lunastushan sieltä tulla tupsahti.

No se lunastushan ei ole ihan huurteisen väärtti, mutta yksi eka lähdöstä hänen lapultaan puuttunut hevonen sitä kuitenkin on. Melkein läpäristä 8/11 puutti Harry The Dynamite, jota itse olin kaavaillut (Emman ohella tietenkin) siihen mahdolliseksi potin nostattajaksi ja pakkohan sille oli vetää perinteinen suojapetsi V/S+Kaksari.