PJK kirjoitti:Osaako joku selittää, mikä on ideana tehdä kerrottuja porukkapelejä? Nytkin on myynnissä oikea helmi. 80-kertainen yllärilappu jaettuna 20 osuuteen.
RaahenTiikeri kirjoitti:PJK kirjoitti:Osaako joku selittää, mikä on ideana tehdä kerrottuja porukkapelejä? Nytkin on myynnissä oikea helmi. 80-kertainen yllärilappu jaettuna 20 osuuteen.
-jonkun kaveriporukan,vaikka minun ja herra X:n halu pelata kyseiset rivit kerrottuina(yhteinen pelikassa),mutta myös halu pienentää hieman riskiä.Noissa myynti-ilmoituksissahan ei suoraan taida nähdä montako osuutta on myynnissä?esim 20 osaisesta lapustahan voi olla myynnissä vain 4 osuutta ja se silti näkyy "myymättä 19/20" tms
Touho kirjoitti:P.S. Olen ihan vakavissaan miettinyt, että pitäisikö koittaa päästä vaikka johonkin IS Raveihin kirjoittamaan vihjetekstejä Ei sillä, että mun vihjeet olisi nyt niin ihmeellisen osuvia, mutta kun noita eri medioiden vihjeitä lukee niin kyllä siinä mielessä käy, että kyllä nyt tuohon pystyisi itsekin.. Tiedä sitten, kuinka sisäsiittoisia paikkoja nuo on ja kuinka vaikea on päästä. Kai siinä jotain taskurahoja pystyisi opiskelujen ohessa tekemään..

Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:P.S. Olen ihan vakavissaan miettinyt, että pitäisikö koittaa päästä vaikka johonkin IS Raveihin kirjoittamaan vihjetekstejä Ei sillä, että mun vihjeet olisi nyt niin ihmeellisen osuvia, mutta kun noita eri medioiden vihjeitä lukee niin kyllä siinä mielessä käy, että kyllä nyt tuohon pystyisi itsekin.. Tiedä sitten, kuinka sisäsiittoisia paikkoja nuo on ja kuinka vaikea on päästä. Kai siinä jotain taskurahoja pystyisi opiskelujen ohessa tekemään..
Anna mennä vaan, ainakaan tietotaidosta ei jää kiinni teikäläisen kohdalla
Ruikonperä kirjoitti:Siis vaatiiko Katsomon lähetyksen katsominen jonkun rekisteröitymisen??

Onnittelut Masalle ja muulle taustajoukolle.
!PJK kirjoitti:Onnittelut, olipa hieno esitys, 27,3 on hurja tulos.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa