Gubbe kirjoitti:En tiedä mille palstalle tämä kuuluisi täällä mutta Ylikerroin.com sivustolla mielenkiintoinen raviurheiluun liittyvä tutkimus ! Ylikerroin.com on etupäässä palloilulajien vedonlyöntiin keskittynyt sivusto mutta nyt myös raviaiheinen tutkimus.
http://www.ylikerroin.com/uutiset/urhei ... a-paremmin
Mielenkiintoinen juttu. Jotain tällaista on itselläkin ollut monesti suunnitelmissa, mutta eipä noita ole jaksanut koskaan lähteä suuremmassa mittakaavassa Exceliin työntämään Ruikonperä kirjoitti:Sen verran itse asiasta, että tarkoittaakohan Ojanen nyt ihan kirjamellisesti noin vai onko sattunut väärinkäsitys toimittajalle. Miten ja miksi amatöörit ja ammattilaiset pitäisi erottaa
Harri H kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Sen verran itse asiasta, että tarkoittaakohan Ojanen nyt ihan kirjamellisesti noin vai onko sattunut väärinkäsitys toimittajalle. Miten ja miksi amatöörit ja ammattilaiset pitäisi erottaa
Pori voi sitten ottaa erotusvaiheessa nuo amatöörit, kun sellainen löytyy jo selostamostaVeikkaan kyllä, että tässä on nyt jotain muuta tarkoitettu, kuin ihan tuota mikä tekstistä olisi tulkittavissa. Ainakin toivon niin
Ruikonperä kirjoitti:Harri H kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Sen verran itse asiasta, että tarkoittaakohan Ojanen nyt ihan kirjamellisesti noin vai onko sattunut väärinkäsitys toimittajalle. Miten ja miksi amatöörit ja ammattilaiset pitäisi erottaa
Pori voi sitten ottaa erotusvaiheessa nuo amatöörit, kun sellainen löytyy jo selostamostaVeikkaan kyllä, että tässä on nyt jotain muuta tarkoitettu, kuin ihan tuota mikä tekstistä olisi tulkittavissa. Ainakin toivon niin
Näinhän se oli kuten aavistelimmekin: http://www.iltasanomat.fi/ravit/art-1289036981557.html
RaahenTiikeri kirjoitti:kaikki kunnia aina sympaattiselle Jorma Kontiolle,mutta on ihan selvää että tuo tämän hetkinenkin johtoasema on jollain tapaa "masinoitu" eikä kys.tapahtuma ole lähelläkään sykähdyttävintä tapahtumaa suomen urheiluhistoriassa.
Niitä voisi luetella vaikka kuinka paljon eikä tuo JOmpen 10 000 ihan kärkipäähän tulisi kuin ehkä meillä lajiniiloilla.Kai se "yhden pikkulajin" maailmanmestaruus 1995 on YHTEISKUNNALLISESTI ollut sykähdyttävin.Samaan kategoriaan(siis yhteiskunnallisesti) menisi itsenäisyyden alkuaikojen pitkän juoksun suoritukset jos silloin olisi ollut enemmän nopeaa mediaa.
Mikä sitten on urheilullisesti sykähdyttävin?MM95 ei sitä ole ainakaan.Luultavasti joku,joka on tapahtunut ennen minun syntymää(1979)?
Henkilökohtaisesti sykähdyttävimmiksi nostaisin luultavasti koko Jari Litmasen uran tai Matti Nykäsen jonkunlaisen Come Backin 1988.
Omat tämän illan treenitkin oli henkilökohtaisesti melko sykähdyttäviä itselle,mukana heilui esimerkiksi 28 kilon kahvakuula.
PJK kirjoitti:Tuossa halutaan hakea selkeästi yhtä hetkeä, eikä esim. Virenin 4 olympiakultaa saa sitä ylivertaista asemaa, mikä niille kuuluisi.
Penkkitopi kirjoitti:Satavarmassa taistelupari Torvinen-Litmanen! Ei kun pannu kuumaksi ja kahtelemaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa