Touho kirjoitti:Mun mielestä tuomio meni ihan oikein, vaikka kärrynpyörä olisi vähän sisäkentän puolella käynytkin. Kelalla oli vapaa väylä edetä ja Iikka suoraan sanoen aika törkeästi yritti blokata sen pois. Jos Kelan pyörä kävi sisäkentän puolella, johtui se täysin tuosta Iikan käännöstä.
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Mun mielestä tuomio meni ihan oikein, vaikka kärrynpyörä olisi vähän sisäkentän puolella käynytkin. Kelalla oli vapaa väylä edetä ja Iikka suoraan sanoen aika törkeästi yritti blokata sen pois. Jos Kelan pyörä kävi sisäkentän puolella, johtui se täysin tuosta Iikan käännöstä.
Tototv:n kuvasta näytti, että yhden tolpan verran kävi radan ulkopuolelle. Ihan oikein meni tuomio, kun pakkohan Kelan oli väistääkin.
Iikka Nurmonen Big Headache kaistanvaihto loppusuoralla Sakko ohjastajalle 70,00 €
Iikka Nurmonen Big Headache kaistanvaihto loppusuoralla Ajokielto ohjastajalle Ajokielto 2.8.2015 - 6.9.2015
Iikka Nurmonen Big Headache kielletty ajotapa Sakko ohjastajalle 70,00 €
Kädetön kirjoitti:Kannattaisikohan Raanruutin vaihtaa myös Shadoomin rattaille ihan oikea ohjastaja?
Ruikonperä kirjoitti:On nää Vermon lähdöt ainakin näin kesäisin jotenkin... Joku täällä sanoikin hienosti, että muistuttavat Speedwayta. Kuusi lähtöä ajettu ja puolessa niistä totokolmikko on koostunut hevosista, jotka juoksivat keula, 2s ja 3s. Lopuissa lähdöissä on tullut yksi piikkiselkä.
Puolestani Vermon radan voisi vaikka räjäyttää ja tehdä ihan uudelta pohjalta tasapuolisempi rata, kun rataprofiilin takia takaa kiertäminen on ihan mahdotonta ilman hirvittävää ylivauhtia/ylikylän hevosta.
Touho kirjoitti:Voi (tähän kirosana) Rosimo. Käännä sitä päätä! Kuskit toisin päin niin Young Moon Hoss istuisi vieläkin pussissa. Olis ollu ihan kiva merkki nelkkuun tää Simoni's Geisha..
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Voi (tähän kirosana) Rosimo. Käännä sitä päätä! Kuskit toisin päin niin Young Moon Hoss istuisi vieläkin pussissa. Olis ollu ihan kiva merkki nelkkuun tää Simoni's Geisha..
Niin, kumpi siinä teki pahemman virheen Roitte vai H. Torvinen? En huomannut seurata tuliko kolmatta joku vai miksi Torvinen lähti Roiten selästä ulos just kun se oli saamassa otteen?
Masa V kirjoitti:Tätä olen jo pitkään miettinyt. Liian harvoin tullaan takaa. Loppusuora on liian lyhyt. Lähdöistä uhkaa tulla tylsiä. Sama ongelma on kyllä mm. Kouvolassa ja Mikkelissä. Uusi tj saisi pistää ensi kesänä T65:n kiertoon ja tehdä rataremontin. Teivossa, Jokimaalla, Solvallassa jne ehtii takaakin, mutta täällä ei ehdi, ellei ole kanuunahevosesta kysymys.
Ruikonperä kirjoitti:Masa V kirjoitti:Tätä olen jo pitkään miettinyt. Liian harvoin tullaan takaa. Loppusuora on liian lyhyt. Lähdöistä uhkaa tulla tylsiä. Sama ongelma on kyllä mm. Kouvolassa ja Mikkelissä. Uusi tj saisi pistää ensi kesänä T65:n kiertoon ja tehdä rataremontin. Teivossa, Jokimaalla, Solvallassa jne ehtii takaakin, mutta täällä ei ehdi, ellei ole kanuunahevosesta kysymys.
Ainakin omakohtainen kokemus on, että jos on vähän sellainen vaihe ettei ravimotivaatio oikein ole isoimmillaan ja ei ole pelillistäkään mielenkiintoa niin Vermon lähdöt tuntuvat puuduttavan tylsiltä ja mielummin keksii jotain muuta puuhaa...
En tiedä miten kallis ja iso projekti se olisi, jos pelkkä loppukurvi laitettaisiin ihan uuteen uskoon?
Touho kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Masa V kirjoitti:Tätä olen jo pitkään miettinyt. Liian harvoin tullaan takaa. Loppusuora on liian lyhyt. Lähdöistä uhkaa tulla tylsiä. Sama ongelma on kyllä mm. Kouvolassa ja Mikkelissä. Uusi tj saisi pistää ensi kesänä T65:n kiertoon ja tehdä rataremontin. Teivossa, Jokimaalla, Solvallassa jne ehtii takaakin, mutta täällä ei ehdi, ellei ole kanuunahevosesta kysymys.
Ainakin omakohtainen kokemus on, että jos on vähän sellainen vaihe ettei ravimotivaatio oikein ole isoimmillaan ja ei ole pelillistäkään mielenkiintoa niin Vermon lähdöt tuntuvat puuduttavan tylsiltä ja mielummin keksii jotain muuta puuhaa...
En tiedä miten kallis ja iso projekti se olisi, jos pelkkä loppukurvi laitettaisiin ihan uuteen uskoon?
Selittäkääs tyhmälle, että mitä tuolle radalle voisi sitten tehdä, että takaa olisi paremmat mahdollisuudet menestyä? Siis tarkoitatteko, että rataa pitäisi hidastaa? Eihän Vermon rataprofiili kai juurikaan eroa jostain Solvallasta? Siitä olen kyllä samaa mieltä, että maalipaalua voisi siirtää niin kauas kuin vain pystyy. Ja samoin jokaisella Suomen radalla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa