Antti K kirjoitti:Pelivaihto oli aivan käsittämätön, kun vertaa "tavallisten" sunnuntaiden vaihtoihin, etukäteen haaveilin 250 000 tuhannen vaihdosta ja 300 000 oli jonkinlainen haamuraja, mutta 355 000 oli lopulta taulussa ja kasvua viime vuoden vastaavaan päivään 113%.
-tuo on ihan käsittämättömän kova.No,keli suosi,ihmisiä oli liikkeellä ja lähdöt hyvät.Kyllä tämmöiset tapahtumat on hyviä paikkoja tuoda raveja tuntemattomia ihmisiä paikalle.Itse näin kaksi tuttua,ketkä eivät ymmärrä raveista mitään,toinen on joskus 10-15 vuotta sitten tehnyt muutaman pelin kun on tullut lähteneeksi radalle seuraksi,ja sanotaanko,että tiesi mikä on ryhmälähdön ja voltin ero,tiesi myös että joka lähtöön on tarjolla pelimuodot SIJA,VOITTAJA ja KAKSARI ja myös tietää mitä ne tarkoittaa.Mutta tää toinen tuttu ei käsittääkseni ollut ollut missään tekemisissä ikinä ravien kanssa ja sai tältä toiselta tutultani suppean esityksen siitä,mitä esimerkiksi SIJA ja KAKSARI pelimuodot tarkoittaa,no,eiköhän vaan tämä ensikertalainen eilen ottanut kiinni Simoni´s Geisha/Gimli C.C kaksarin ja myöhemmin Marat/Suivikas kaksarin.Ihan kivat yli 30 ja 40 kertoimiset kaksarit ensikertalaiselle.Sitä en tiedä,onko tämä muuten urheiluun erittäin paljon suuntautunut ihminen altis innostumaan hevosurheilusta,mutta hyvä mielihän siitä täytyy jäädä kun muutaman euron peleillä tuommoiset ottaa kiinni.
Valitettavasti eräs skenaario ei toteutunut,tämä minun "joskus aiemminkin raveissa käynyt" tuttavani sanoi aiemmin päivällä (ennen nelkun alkua) että pelaa Rockabilly Acea jämsän äijän ajoon puhtaasti nimen perusteella,taisin itse olla valitettavasti osaltani vaikuttamassa siihen,että ei pelannut sittenkään.Sanoin,että ykkönen,sunrise lover,tätä lähtöä vetää pitkään,ehkä jopa maaliin asti.
Piikkiselkä kirjoitti:Yhden tutun paidan bongasin tänään parrakkaalla miehellä joka käveli saluunan ohi, mutta en sitten perään kuitenkaan lähtenyt.
-vivahdEerohan se on kaiketi ollut.Muita paitalaisia eilen oli ainakin minä,masa v ja supaseppä.Tuosta pussihoususta en ole mitään havaintoa saanut,josta antti mainitsee.
Kyllä muuten tuo parkkipaikka-asiakin oli ihan silmin nähtävissä,autoja oli todella paljon,porukka luonnollisesti väheni päälähtöjen jälkeen jonkun verran,mutta korkeimmillaan väenpaljous oli kyllä kova.
Yhden huomion tuonne järjestävän tahon suuntaan tein muuten eilen.Näin ainakin 2 tai 3 tapausta,jossa pyörätuolipotilas avustajineen olisi selvästikin halunnut päästä paikalle josta pystyy kilpailuja seuraamaan,mutta se ei vain ollut mahdollista.Toki asia on huomioitu Inva-pysäköinnillä,mutta tosiasiassa eilen tilanne oli aika ajoin se,että aidan vierus oli tuon Inva-parkin edustallakin melko kattavasti miehitetty.
No,rata-alue on se minkälaiseksi se on aikoinaan rakennettu,eikä se siitä muuksi muutu eikä tuollaista asiaa ole helppo tuon paremmin järjestää,mutta ehkä jotenkin voisi ajatella,että esimerkiksi Inva-parkin edusta olisi ainakin vapaata aluetta tms.

.