Todella hienoa jos saadaan uniformuasiat kuntoon!
Olen teidän kanssa samaa mieltä, että tällaisessa vuositapaamisessa yhdessä olo on tärkeämpää, kuin pää kolmantena jalkana ympäriinsä ravaaminen. Toivottavasti moni ehtii paikalle ja mieluiten molempina päivinä.
Olisiko ideaa, että Tallikahvion väki auttaisi minua Jämsän vihjepaketin koostamisessa keräämällä valmenta-/kuskikommentteja etukäteen ja kenties myös vihjetekstien tekemisessä.
Itse raveissa olisi upeaa, jos ehtisitte tekemään sopivia kimppapelejä suuren yleisön ostettavaksi. Yritän etsiä myyntityöhön muuta väkeä eli teidän työ olisi pitää huolta, että myyjillä olisi laadukkaita pelejä tarjolla. Rahaa tämä projekti ei vaadi, vain valmiiksi täytettyjä slippejä. Mietin että yhden myyntialueen voisitte ottaa haltuunne eli anniskelualueen?

Siis kimppapelien myynnin siellä.
Tallikahvio huomioitaisiin vihjepakettien logoissa ja äänityöläiset voisivat kertoa saatavilla olevan tallikahvion asiantuntijoiden laatimia kimppalappuja.
Jos haluatte, niin voitaisiin kerätä vielä rahaa viikonvaihteen ylivoimaisimpien voittajien palkitsemisiin (Moccamaster tai lahjakortti Heponettiin kiihdytyskertoimella) ja tämä kokonaisajalla mitattuna. Pitää vaan huolehtia, että Jere tai sitten kentän kuuluttajat saavat tarpeeksi tilannetietoa. Luulen, että te ehtisitte huolehtia tuosta seurannasta ravien ohessa.
Huutakaa Hep, jos haluatte lähteä mukaan sponssaamaan Tallikahvion kilpailua ylivoimaisimmasta voittajasta.