Masa V kirjoitti:Tämä voi kyllä olla Virijorin läpimurtokausi. Tulee olemaan etenkin Naumasen ajamana melkoisen vähän pelattu. Silti veikkaan, että se voitto ei tule vielä tässä. Voiko olla niin, että Naumanen ajaa alkukaudesta kun hevonen hakee huippukuntoa ja sitten kun täydessä iskussa istuisi ammattilainen rattaille? Toisaalta, Naumanen ajeli välillä syksylläkin...
Tapsan Tahti ollut niin käsittämättömän hyvä, että jaksaako se kolmatta kanuunastarttia tehdä putkeen? Köppinen sittenkin näistä se todennäköisin voittaja, parantaa varmaan lisää. Luulen, ettei Suivikas ole aivan Tapsan Tahdin ja Köppisen veroinen.
Touho kirjoitti:Vihjaajat on tänään aika yksimielisiä siitä, että rivi päättyy 6/2/7,9. Itsekin olen siitä kyllä samaa mieltä. En ihan ymmärtänyt, kun Forss puhui Satavarmassa jotain kuolemanpaikalle jäämisestä Bacardi Razzin kanssa. Miksen minä nää sitä? Classic Wave, Golda Mercury ja Love De Villeneuve käyvät aluksi keulakamppailun ja mun mielestä niillä kyllä kaikilla luovutetaan Bacardi Razzille keula pois, on se niin vakuuttavasti täällä aloittanut. Golda Mercury on ainut, jolla periaatteessa voitaisiin ajaa keulasta, mutta hevonen sammui viimeksi niin pahoin, että Nieminen varmasti antaa ohjeet, että jos keulat saa ja suosikki tulee rinnalle, johtopaikka luovutetaan. Venicestä tuskin tarvitsee keskustella ja viimeiseen riittää Carmela ja Tuikun Poju.
Ruikonperä kirjoitti:Touho kirjoitti:Vihjaajat on tänään aika yksimielisiä siitä, että rivi päättyy 6/2/7,9. Itsekin olen siitä kyllä samaa mieltä. En ihan ymmärtänyt, kun Forss puhui Satavarmassa jotain kuolemanpaikalle jäämisestä Bacardi Razzin kanssa. Miksen minä nää sitä? Classic Wave, Golda Mercury ja Love De Villeneuve käyvät aluksi keulakamppailun ja mun mielestä niillä kyllä kaikilla luovutetaan Bacardi Razzille keula pois, on se niin vakuuttavasti täällä aloittanut. Golda Mercury on ainut, jolla periaatteessa voitaisiin ajaa keulasta, mutta hevonen sammui viimeksi niin pahoin, että Nieminen varmasti antaa ohjeet, että jos keulat saa ja suosikki tulee rinnalle, johtopaikka luovutetaan. Venicestä tuskin tarvitsee keskustella ja viimeiseen riittää Carmela ja Tuikun Poju.
Ihmettelin ihan samaa, sillä eikai kukaan nyt itseään lähde tappaamaan ajamalla keulasta Bacardia vastaan. Jos Golda Mercurylla maksimoidaan voitonmahdollisuus niin se on Forssan taktiikka, ei toi todellakaan vaikuta hevoselta, joka kestäisi vapaalta radalta tappotahtia.

Kiljunen kirjoitti:Ehdottoman hyvä homma tämä RaviliigaPaljon keräsi lähtö peliä voittajaan ja kaksariin! Ja paljon oli omistajaporukkaa paikalla kannustamassa omiaan, hienoa!
Ruikonperä kirjoitti:Kiljunen kirjoitti:Ehdottoman hyvä homma tämä RaviliigaPaljon keräsi lähtö peliä voittajaan ja kaksariin! Ja paljon oli omistajaporukkaa paikalla kannustamassa omiaan, hienoa!
Karmea voittajavaihto (yli viis tonnia) neljän hevosen lähtöön
Kädetön kirjoitti:Mikäli jostain kumman syystä ravit eivät kiinnosta, niin neloselta tulee klo 16.00 alkaen kolmas Kärpät-Tappara finaaliottelu.
Touho kirjoitti:Vaikka hehkutus on kivaa niin kyllä Late voisi silti jättää sitä vähän vähemmälle.. Ainakin tässä yhteydessä. Turhaan luo paineita hevosten taustajoukoille noilla "ainesta mihin vaan" -kommentteilla. Ei näiden pohjia ole vielä lähellekään katsottu tietenkään, mutta kyllä Forssin vastauksestakin pystyi päättelemään, ettei tuossa nyt mistään supertähdestä ole kysymys. Ihan mukavia tammoja kaikki ja varmaan keräävät jonkun verran tiliä, mutta kun tässä vaiheessa vertaa noita vaikka Korvenojan varsoihin niin turha noilla mistään isompien kisojen voitoista on haaveilla.
Aina oon sanonu miten hyvä kuski Naumanen on, enkö ookki? Vähän ihmetytti kun sanoi ajavansa passiivisesti, mutta keulasta ajoi silti ja kyllähän se kannatti.
Ruikonperä kirjoitti:Olipa Le Cupole hyvä![]()
Meni nyt vähän ohi Metun ajo Orderlylla. Ei kelvannut kolmas sisällä vaan aggrella kyselemään keulaa, ihan kun nyt Kela olisi suosikilla antanut ne pois. Ja sitten vielä puolusti dödsiä Harmi's Fridoa vastaan
Kiljunen kirjoitti:Tallikommenteissa sanottiin että hevoselle tullaan lauantaina antamaan mahdollisuus (Orderly)![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa