Touho kirjoitti: En usko, että V75:n avaaminen (varsinkaan tuolla alkamisajalla) vaikuttaa Suomen vaihtoihin yhtään.

Touho kirjoitti: En usko, että V75:n avaaminen (varsinkaan tuolla alkamisajalla) vaikuttaa Suomen vaihtoihin yhtään. Tai jos vaikuttaa niin muutos on hyvin pieni ja kompensaatio varmasti plus-merkkinen.
manu mainio kirjoitti:Touho kirjoitti: En usko, että V75:n avaaminen (varsinkaan tuolla alkamisajalla) vaikuttaa Suomen vaihtoihin yhtään. Tai jos vaikuttaa niin muutos on hyvin pieni ja kompensaatio varmasti plus-merkkinen.
Selvästi huumorimiehiä![]()
Touho kirjoitti:manu mainio kirjoitti:Touho kirjoitti: En usko, että V75:n avaaminen (varsinkaan tuolla alkamisajalla) vaikuttaa Suomen vaihtoihin yhtään. Tai jos vaikuttaa niin muutos on hyvin pieni ja kompensaatio varmasti plus-merkkinen.
Selvästi huumorimiehiä![]()
Asiasta voi tietysti olla montaa mieltä, mutta kyllä mun käsityksen mukaan ne, jotka Ruotsiin pelaa, jättävät sen systeemin ihan yhtälailla Suomeen. Ei tuota pysty tietysti varmaksi sanomaan ennen kuin on koitettu. Ei tavallinen mummo varmaan edes tiedä, että Ruotsiin pystyy pelaamaan.
manu mainio kirjoitti:Ei varmaan mummo tiedä että Ruotsiin voi pelata mutta se mummo ei kyllä pelaa raveja muutenkaan. Uudet eurot joita laji tarvii ei tule tuota kautta, niin ikävästi asian näen.
Touho kirjoitti:En minäkään usko, että tuota kautta uusia euroja tulisi (siis ihan täysin uutta rahaa), mutta tuota kautta saataisiin kaikki ne suomalaiset pelaamaan Fintoton kautta V75:ta, jotka tällä hetkellä pelaavat sitä buluvaanien välityksellä tai rajan yli kiskalta. Ja ihan oikeasti kyllä uskon, että tuo ei tulisi vaikuttamaan Suomen T76:n vaihtoihin juuri yhtään, varsinkaan kun niitä ei ajeta päällekäin.
Touho kirjoitti:Pitää olla _todella_ kiinnostunut raveista, jos jaksaa seurata sekä Suomen, että Ruotsin raviurheilua ja ne ukot kyllä jättävät pelin kumpaankin maahan (itse kuulun näihin).
.Tunnen kyllä sielujen sympatiaa sen sortin porukoihin,kun olen itsekin semmoinen,mutta minussa manifestoituu se hulluus eri tavalla esiin,kuin käyttämällä (minun tapauksessa) vaadittavat 24 tuntia kahden maan ravikuvioiden opiskeluun.Masa V kirjoitti:Olisi mukava tietää, paljonko FIntoto saa Ruotsiin pelatusta eurosta. En muista, onko se joskus julkisestikin esitetty.
Masa V kirjoitti:Olisi mukava tietää, paljonko FIntoto saa Ruotsiin pelatusta eurosta. En muista, onko se joskus julkisestikin esitetty.

Touho kirjoitti:HU:n sivuilla on gallup Vermon tulevaisuuden suunnitelmista, mutta lehdettömänä en tiedä kyllä yhtään mistään on kysymys. Pystyisikö joku selventämään?
Antti K kirjoitti:Tässä MMM:n selvitys koskien uutta rahapelijärjestelyä
http://www.mmm.fi/attachments/harkkarin ... lvitys.pdf
Pikaisesti luettuna tuo vaikutti Fintoton ja Hippoksen sanalta enemmän kuin ministeriön tekemältä selvitykseltä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa