Eka nelkkukohteessa Kirsberg on 50% ja se on kyllä ihan liikaa Ranta-Krenkun ohjastattavalle...

RaahenTiikeri kirjoitti: Willy Yankee.Siis 4 kuukauden tauolta 4 vuotias kelle tää ei taatusti ole kauden tärkein kisa
RaahenTiikeri kirjoitti:mua kyllä hämää 65-3 kohteessa tuo Willy Yankee.Siis 4 kuukauden tauolta 4 vuotias kelle tää ei taatusti ole kauden tärkein kisa!Prosenteissa liki tasaveronen Bacardi Razzin kanssa joka sai kisan alle??
Voi olla että en sit tajua mistään mitään mutta mun mielestä tuossa on jotain heittoa kuitenkin.
Kyllä tossa vaan täytyy (minun ) mennä Bacardi varmana,ainakin kerrotuissa.
Gubbe kirjoitti:Toisaalta esim. Nordicbet on kanssasi vahvasti samoilla linjoilla arvottaen Bacardi Razzin selväksi suosikiksi H2H-pelissä kertoimin 1,47 vastaan 2,39 Unibet on maltllisempi hiukan 1,62 vastaan 2,05 Bet365 on tasaisessa näkemyksessä 1,70-1,90 eli eniten omilla linjoillani..
Masa V kirjoitti:Rekisteröidyin pari viikkoa sitten Bet365:lle. En löytänyt sieltä tänäänkään Suomen ravien kertoimia? Onko ne perhana vaan piilottaneet ne minulta vai mistä ne löytyy? Trotting kohdan alla on aina vaan noita Australian raveja ja nyt tänään lisäksi Ruotsin.
Gubbe kirjoitti:Masa V kirjoitti:Rekisteröidyin pari viikkoa sitten Bet365:lle. En löytänyt sieltä tänäänkään Suomen ravien kertoimia? Onko ne perhana vaan piilottaneet ne minulta vai mistä ne löytyy? Trotting kohdan alla on aina vaan noita Australian raveja ja nyt tänään lisäksi Ruotsin.
Valitse vasemmasta laidasta ensin More sports ja sitten avatuvasta valikosta valitse Trotting Sitten pitäisi näkyä ikkuna jossa on INTERNATIONAL ja sen alla yleensä Ruotsin raveja jne. , niin klikkaa täältä kohtaa Head To Heads niin pitäisi näkyä Suomenkin lähdöt ...iltaraveihin ne tulee aina joskus 15:30 - 16:00
Tällä pitäisi löytyä.
Masa V kirjoitti:Kiitos! Siinä ehkä käynyt mulla niin, että katsoin juuri klo 15 aikoihin ja silloin ei näkynyt vielä Suomen raveja ja nyt kun katsoin niin myöhästyin ja kertoimet jo poistuneet...
Gubbe kirjoitti:Masa V kirjoitti:Kiitos! Siinä ehkä käynyt mulla niin, että katsoin juuri klo 15 aikoihin ja silloin ei näkynyt vielä Suomen raveja ja nyt kun katsoin niin myöhästyin ja kertoimet jo poistuneet...
Ei ole poistunut vielä--Menethän varmasti vasemman laidan More Sports kohdasta...ÄLÄ mene vasemman laidan Horse racing kohdasta..
Vasta tuon More Sports kohdan valikosta näet sen oikean Trotting kohdan...
Ehkä koneen /selaimen välimuistin voisi tyhjentää..
Masa V kirjoitti:Gubbe kirjoitti:Masa V kirjoitti:Kiitos! Siinä ehkä käynyt mulla niin, että katsoin juuri klo 15 aikoihin ja silloin ei näkynyt vielä Suomen raveja ja nyt kun katsoin niin myöhästyin ja kertoimet jo poistuneet...
Ei ole poistunut vielä--Menethän varmasti vasemman laidan More Sports kohdasta...ÄLÄ mene vasemman laidan Horse racing kohdasta..
Vasta tuon More Sports kohdan valikosta näet sen oikean Trotting kohdan...
Ehkä koneen /selaimen välimuistin voisi tyhjentää..
Kiitokset jälleen! Menin kyllä oikeasta More Sports -kohdasta, mutta ilmeisesti välimuistin tyhjentäminen oli se ratkaiseva juttu... tai sitten nyt vasta tajusin, että pitää valita se "Create Coupon" jotta saa kaiken näkyville...
Ruikonperä kirjoitti:Treenarinvaihdoksista puheenollen jos hevosille pystyisi välittämään viestejä niin Big Musclesille ja Albin Palemalle sanoisin, että tänään kannattaa laittaa tossua toiseen eteen vähän rivakammin sillä tuskin Kati ja Airaspappa muuten tuollaisia kauaa kattelee
Penkkitopi kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Treenarinvaihdoksista puheenollen jos hevosille pystyisi välittämään viestejä niin Big Musclesille ja Albin Palemalle sanoisin, että tänään kannattaa laittaa tossua toiseen eteen vähän rivakammin sillä tuskin Kati ja Airaspappa muuten tuollaisia kauaa kattelee
Nähtävästi ainakaan Big Muscles ei ollut tätä viestiä sisäistänyt...![]()
Mikähän Tuli-Karkelolla oli, aivan sukka RaahenTiikeri kirjoitti:mun toto-tv:n kuva on taas niin rakeinen ja ääni pätkivä (kaikilla kuvanlaaduilla koitettuna),että ei jäänyt mitään kuvaa tuosta bacardi razzista.Voittiko se istuen vai ajettuna?
Ruikonperä kirjoitti:Costello hoiti leiviskänsä kuten pitikin, mutta olipa Vikkeni tosi hyvä. Ikinä ravannut noin hienosti mitä tänään
RaahenTiikeri kirjoitti:Olipas Carolines truck huono keulasta ja Reijo Tauriainen passiivinen Thelma Zetillä.Ainut pohjapari mitä tänään pelasin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa