Harri H kirjoitti:Toki on mahdollista muokata, kunhan hevosten yhteenlaskettu voittosumma pysyy määrätyissä rajoissa muutostenkin jälkeen.
Harri H kirjoitti:Toisen jakson talleja voi ilmoittaa minulle yv:nä, deadline 26.3., joten parisen viikkoa aikaa.
Kädetön kirjoitti:Harri H kirjoitti:Toisen jakson talleja voi ilmoittaa minulle yv:nä, deadline 26.3., joten parisen viikkoa aikaa.
1.4 ravataan lounaat Porissa ja 65-ravit Vermossa. Ilmoittaumispäivät ovat 25.3 ja 26.3. Vaikuttaako kyseinen asia jotenkin tallien ilmoittamiseen?

Harri H kirjoitti:Niin ja talleja on pikaisella laskulla tullut kahdeksan. Minä teen omani huomenna, jos ehdin.
Kai Touho on tällä kertaa muistanut palauttaa rivinsä ajoissa? Masa V kirjoitti:Toive järjestäjille... Älkää vielä julkaisko talleja, kun jäi tuo ilmopäivän muutos huomaamatta... Onneksi tuli äsken katsottua. Enkä varmaan ole ainoa. Eli varmaan ehtii vielä aamuun klo 8 mennessä? Urheiluhengen mukaista olisi, että sinne 26 päivä asti voisi tallinsa laittaa eli sitä ennen ei julkaistaisi kilpailijoiden talleja. Toki silloin ei saisi ottaa mukaan huhtikuun kisoihin jo ilmoitettuja hevosia.

Harri H kirjoitti:Venytetään nyt sen verran noiden julkaisua, että huomiseen (26.3.) aamuun klo 9 saakka voi vielä lähettää tallinsa. Porin lounareihin ilmoitettuja ei saa ottaa, siinä vaiheessa kun nuo listat tulee.
Touholta ainakin puuttuu vielä talli...

Touho kirjoitti:Teen illalla jos kerkeän. Kouluhommat painaa päälle.. Taikka samapa tuo kun eka jakso meni niin päin prinkkalaa![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa