RaahenTiikeri kirjoitti:ihan suora kysymys ruikonperälle viitaten parin päivän takaiseen keskusteluun siitä,että muistatko sinä näitä ilman videokirjastoa tms apuvälinettä?
Esim yltä lainattuna;
Ruikonperä kirjoitti:Koskahan tolla Dayronilla onnistuisi juoksu. Varmaan sitten kun on pelattu johonkin kahden kertoimeen... Tämän vuoden kahdessa ekassa startissa jäi dödsiin, sitten laukkasi eka kurviin ja nyt Jauhiainen tööttäsi jaloille. Kovassa tikissä on kyllä, mutta ei vaan meinaa onnistua.
-itse en ainakaan pystyisi tuohon,ellei oikeasti olisi ollut jotain henkilökohtaista pelissä hevosen suhteen.
Todellakin ollut henkilökohtaista, kun Dayronia oon pelannu jokaiseen ko. starttiin

Joka kerta näyttänyt jättihienolta ennen lähtöä, mutta ei vaan natsaa. Jospa sunnuntaina kun Carita ajaa itse... Hieno idea PJK:lta tuo Zenie, ikinä en olisi saanut sellaista lapulle. Selkeästi yritti kääntää kolmannelle Dayronin eteen, mutta ei ihan kerennyt ja hienosti kuski puikkasi sisäkautta. Tämä ei ole nyt mitään itkua, koska ei edes olisi ollut 4-6 paria, mutta miksei Torvinen ajanut (taaskaan) yhtään hevostaan... Oliko sitten laukka lähellä tai jotain.
Kiekka jäljellä olleesta kolarinpoikasesta vain Pakkanen sai sakot, mutta kahden katselukerran jälkeen sanoisin, että siinäkin saattoi olla Jauhiaisella osuutta asiaan...

Paljon ollaan puhuttu tupsujalat vs suomenhevoset ja nauratti äsken Uumajan raveja katsellessa, kun Edling voitti niittipohjana ihan yläpystyyn. Suomessa juoksi 20 starttia ja yhden voiton, nyt Ruotsiin palatessa viidestä startista neljä voittoa

Tosin tuossa taisi aika moni asia parantua, ihan kaikki ei ole selitettävissä huonommalla tasolla yms tekijöillä.