Harri H kirjoitti:Säännöt muuten samat kuin alkusarjassa, mutta pudotuspeleissä saa merkitä kaksi varahevosta. Ehdoton deadline on kalenteriin merkitty ravien alkamisaika, tämän jälkeen rivejä ei oteta vastaan. Rivit lähetetään minun yksityisviestilaatikkoon, ellei toisin ilmoiteta. Poikkeuksena Gubbe lähettää rivinsä Ruikonperälle, koska minä olen ottelun toinen osapuoli. Tasapelin sattuessa uusintaottelu seuraavan päivän ykkösraveissa.
Kolmella voitolla jatkoon. Seuraavan kierroksen matsit muodostuu kaavion mukaan, eli käytännössä tuossa listalla peräkkäin olevien parien voittajat kohtaavat. Tarkoittaa siis sitä, että nipa - Ruikonperä otteluparin voittaja kohtaa voittajan parista Penkkitopi - Antti K ja niin edelleen.
supaseppä kirjoitti: Eikös se Harri kumminkin ole niin että Supa-Eero/Nipa-Ruikko ole seuraava pari?
Tarkistin oikein vielä kaaviota... Vai luenko väärin?
Me kun Eeron kanssa on alettu bsyykkaan tuota paria.

Harri H kirjoitti:Säännöt muuten samat kuin alkusarjassa, mutta pudotuspeleissä saa merkitä kaksi varahevosta. Ehdoton deadline on kalenteriin merkitty ravien alkamisaika, tämän jälkeen rivejä ei oteta vastaan. Rivit lähetetään minun yksityisviestilaatikkoon, ellei toisin ilmoiteta. Poikkeuksena Gubbe lähettää rivinsä Ruikonperälle, koska minä olen ottelun toinen osapuoli. Tasapelin sattuessa uusintaottelu seuraavan päivän ykkösraveissa.
Kolmella voitolla jatkoon. Seuraavan kierroksen matsit muodostuu kaavion mukaan.

Ruikonperä kirjoitti:Ai niin, varahevosia sai laittaa parikin kappaletta. Voiko lisätä vielä nyt ennen ravia?
Paluu Tallikahvion Mestaruusliiga 2019/2020
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa