Harri H kirjoitti:Jep, niinhän tuossa onkin aikaisemminkin toimittu, eli laitan huomenna nuo jossain vaiheessa julkaisuun. Ja eikö tämän jälkeen ole vedetty niin, että ns. jatkoajalla tehdyt tallit on laitettu suoraan tähän ketjuun, sitten kun kilpailijat niitä valmiiksi saavat? Eli hiljalleen mattimyöhäisillä on jatkuvasti vaikeampi tehtävä. Mennään näin jatkossakin?

Uskotteko selitykseni vai teenkö jämistä prkle.Ruikonperä kirjoitti:Ihmettelin miksei omaa talliani näkynyt ja voi helvetti sentään, olin laittanut oman komeettatallini ITSELLENIUskotteko selitykseni vai teenkö jämistä prkle.
Ruikonperä kirjoitti:Ihmettelin miksei omaa talliani näkynyt ja voi helvetti sentään, olin laittanut oman komeettatallini ITSELLENIUskotteko selitykseni vai teenkö jämistä prkle.
Harri H kirjoitti:Ruikonperä kirjoitti:Ihmettelin miksei omaa talliani näkynyt ja voi helvetti sentään, olin laittanut oman komeettatallini ITSELLENIUskotteko selitykseni vai teenkö jämistä prkle.
Kyllä jos tuon kehtaa myöntää, niin uskotaanTästä eteenpäin sitten vuoden loppuun saakka saa ilmoittaa tallejaan suoraan tähän ketjuun, mutta jo valittuja tai valintahetkellä starttiin ilmoitettuja hevosia ei saa enää poimia omaan talliinsa.

Harri H kirjoitti:Tästä eteenpäin sitten vuoden loppuun saakka saa ilmoittaa tallejaan suoraan tähän ketjuun, mutta jo valittuja tai valintahetkellä starttiin ilmoitettuja hevosia ei saa enää poimia omaan talliinsa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa