Ruikonperä kirjoitti:
Torvis-Jukan ajoa äsken katsellessa tuli mieleen, että kumpaa ajatteli enemmän, itseään vai veikkaa?
Ainakin tekisi mieli väittää, että hevosen omistajaa ei ajatellut.
Ruikonperä kirjoitti:
Torvis-Jukan ajoa äsken katsellessa tuli mieleen, että kumpaa ajatteli enemmän, itseään vai veikkaa?
Touho kirjoitti:Siis anteeks nyt. Onko Annie Bell jäämässä oikeasti noin vähän pelatuksi troikka-lähdössä?? Lähdön paras hevonen (tekis mieli sanoa, että vielä oikein selkeästi) ja jos vaan lähtee ravilla matkaan, on mun mielestä tosi lähellä.
Touho kirjoitti:Siis anteeks nyt. Onko Annie Bell jäämässä oikeasti noin vähän pelatuksi troikka-lähdössä?? Lähdön paras hevonen (tekis mieli sanoa, että vielä oikein selkeästi) ja jos vaan lähtee ravilla matkaan, on mun mielestä tosi lähellä.
Pitää seurailla voittajakerrointa, nimittäin pitää harkita vähän isompaa lyöntiä, jos maksaa yli 5 kertaa..
Ruikonperä kirjoitti:Ulmas muuten sanoi, että troikkalähdössä Silent Wandererilta otetaan etukengät pois ja jenkit perään. Eipä vaan näy kumpaakaan infoissa
Ruikonperä kirjoitti:Olipa jäätävä esitys ja loistava ajo. En oo pitänyt todellakaan tätä Mikko Niemistöä minkäänlaisena ajomiehenä, mutta tänään ihan loistavat ajot molemmilla ajokeilla. Hienoa, että Annie Bell sai vihdoin onnistumisen.
En seurannut raveja tänään lainkaan, mutta ostin kommentin innoittama pienen voittajapetsin Annie Bellille. Aikalailla tuo tippui lähdön lähestyessä, mutta ihan kelpo kerroin silti.Ruikonperä kirjoitti:lmas muuten sanoi, että troikkalähdössä Silent Wandererilta otetaan etukengät pois ja jenkit perään. Eipä vaan näy kumpaakaan infoissa
Touho kirjoitti:Oli hieno. Harmi, että tuo Stardust Fibber laukkasi niin en saanut sulle osoitettua, että Annie Bell on paljon parempi hevonen
Ruikonperä kirjoitti:Pouhou kirjoitti:Randomraider kirjoitti:Pouhou kirjoitti:Toto-TV:n pitäs tän uutisen mukaan näkyä Soneran Kaapelissa tän kuun ilmaseks, mutta ei se ainakaan mulla näy tai sitten en vaan osaa (tämä todennäköisempi).![]()
Onko kellään muulla Soneran kaapelia ja näkyykö se teillä?
Mun käsittääkseni sulla pitää olla se kortti boxissa, että nuo kuukauden bonuskanavat näkyy. Siinä kortissa ei siis tarvitse olla mitään maksukanavia, mutta käsittääkseni se pitää olla kiinni. Minullakaan sitä ei ole. Olliskohan se nyt maksanut vitosen tai jotain kun sen hakisi,
Ai siinä olikin sellanen jippo! Tossa linkittämässäni uutisessa on sitten ollu virhe, joka on näemmä korjattu eilisillan jälkeen. Sillon siinä luki meinaan vielä että katselu onnistuu ilman korttiakin, mutta nyt mainitaan että "Sonera Kaapelikortin tilanneet...".
No nyt pystyy katsomaan myös ilman korttia: http://www.hevosurheilu.fi/Ravit/tototv ... 83262.html
Mä kävin jo viime viikolla Soneran liikkeessä hakemassa kaapelikortin, myyjä lupas sen ilmaseks kuun loppuun asti kunhan palautan sen sitten kuun loputtua. En saanu sitä silti toimimaan ja siinä vika oli kyllä hyvin suurella todennäkösyydellä mun taidoissa. ManOWar kirjoitti:Moccamaster-Haltija vei Teivon ekan vähän alle kahden kertoimella.
Vetikö täältä kukaan ?

Ruikonperä kirjoitti:ManOWar kirjoitti:Moccamaster-Haltija vei Teivon ekan vähän alle kahden kertoimella.
Vetikö täältä kukaan ?
En minä ainakaan. Laukkasi pruuvissa ja sellaisia ei vaan voi pelataMutta kolmelle H:lle, Haltijalle, Halttuselle ja Hietaselle aina
Ruikonperä kirjoitti:Toka kohteessa suosikkikaksikon välinen ero ei pitäisi olla noin iso, sillä onhan Callela Fancyman tosi kova hepo, jonka voittosumma on vielä ihan lapsenkengissä kykyihin nähden. Miksi tätä kilpailutetaan vain iltaravi-tasolla... Jokatapauksessa en osaa sanoa kumman pitäisi olla suosikki CF:n vai Dominumin, annan molemmille arvioksi 49,5% ja muille jää sitten se 1% mahis![]()
Touho kirjoitti:Mitenhän Callela Fancyman taipuu voltin kakkoselta? Mun mielestä tosi iso laukkariski. Sillä verukkeella pelaan kyllä Dominumia.
Randomraider kirjoitti:Jep, kyllähän tuolla pelipaikassani eilen hieman ihmeteltiin kuinka Jack Danielsin voittaja voi olla noin alhaalla. Informoin auliisti, että Tallikahvion Cosa Nostra hieman näyttää hauista ja manipuloi kertoimia. Pelottelin myös, että seuraavaksi iskemme t75 peliin. Lisäsin toki vielä, että tästä lähtien kutsutte minua muuten HERRA Randomraideriksi ja suutelette sormustani aina kun tulen paikalle![]()
. Se herätti mukavasti huomiota ja olihan tuon lähdön voittajapelin vaihto illan toiseksi paras.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa