Yleistä keskustelua Fintotosta

Tällä alueella keskustellaan totopeleistä. Vihjeet, jossittelut ja muut vastaavat tänne.
Alueen säännöt
Pidetään keskustelu asiallisena. Ei rasistisia, eikä muulla tavoin loukkaavia viestejä. Asiattomat viestit poistetaan ja käyttäjille voidaan jakaa varoituksia. Mikäli käyttäjän rikkeet ovat toistuvia, kirjoitusoikeudet tullaan poistamaan pysyvästi. Vastuu viestien sisällöstä on kirjoittajilla itsellään.

V4-pelin minimipanoksen korotus

Ei saa korottaa
16
84%
Saa korottaa 0,25 euroon
3
16%
Saa korottaa enemmän kuin 5 senttiä
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 19

Re: Yleistä keskustelua Fintotosta

ViestiKirjoittaja supaseppä » 03. Maalis 2014 19:36

:D En tiedä onko uutuus viehätystä vai mitä, kaikki menee kaupaksi mitä tekee.
;) Parilla kypällä olen eri versioita tehny, osasta myyntiin puolet osasta ennemmän.
Kaikki on menny!
Ostanutkin olen pari, eihän sitä kirpputoriltakaan tyhjin käsin lähdetä...
supaseppä

ViestiKirjoittaja supaseppä » 03. Maalis 2014 19:42

:facepalm:
Mulla on kyllä semmoinen takaraivo tuntuma että kyllä tällä palstalla tuota kimppapelaamisen helpottamista ja sen poistumista netin takia on pähkäilty.
MUTTA ei näin kätevää mallia kyllä kukaan ole osannu ehdottaa!
:thumbup: Ja Iso sille kuka tuon on kehitelly.
Nyt on kätevä kaverillekin kimppaa ehdottaa ja vaikka yhdessä laatia kun kumpikin voi omalta taholtaan sen lunastaa ja saada vielä muitakin mahdollisesti kimppaan.
:D Äsken tein lapun loveri varmana ja ohipeli muista suosikeista muissa lähdöissä, eli 1 ja 2 suosikki ulos lapuilta muissa lähdöissä ja laitoin puolet myyntiin, äskeisiä kirjoittaessa oli jo kaikki myyty. :D
supaseppä

ViestiKirjoittaja Touho » 03. Maalis 2014 20:00

Joo meikäläinenkin pisti yhteensä 90 eurolla kimppoja, joista pidätin itselläni yht. 20e. Hyvin menee ainakin näin aluksi kaupaksi. Ja prkl Litmas Jake meni käytännösä kopioimaan mun lapun..
Touho

ViestiKirjoittaja supaseppä » 03. Maalis 2014 20:16

:? Onkohan meille Touho myyntiprovikoita tajolla? :mrgreen:
supaseppä

ViestiKirjoittaja Touho » 03. Maalis 2014 20:23

supaseppä kirjoitti::? Onkohan meille Touho myyntiprovikoita tajolla? :mrgreen:

:mrgreen: Jaa-a, toivottavasti. Itse peleistä niitä nimittäin tuskin on tulossa :mrgreen:

T4-vaihto oli mulle pikku pettymys, mutta oli se silti n.5000e enemmän kuin viime viikkoina. Mitähän 3.2. tapahtui kun Killerillä T4-vaihto oli 122ke.. Mutta annetaan aikaa, ehkä kaikki eivät vielä tätä uudistusta löytäneet. Seuraava yritys huomenna.
Touho

ViestiKirjoittaja Touho » 03. Maalis 2014 23:57

Touho kirjoitti:
supaseppä kirjoitti::? Onkohan meille Touho myyntiprovikoita tajolla? :mrgreen:

:mrgreen: Jaa-a, toivottavasti. Itse peleistä niitä nimittäin tuskin on tulossa :mrgreen:

T4-vaihto oli mulle pikku pettymys, mutta oli se silti n.5000e enemmän kuin viime viikkoina. Mitähän 3.2. tapahtui kun Killerillä T4-vaihto oli 122ke.. Mutta annetaan aikaa, ehkä kaikki eivät vielä tätä uudistusta löytäneet. Seuraava yritys huomenna.

Kokonaisvaihto oli kyllä hyvä (373 000e). Tietysti oli 11 lähtöä, kaksi troikkaa ja toisessa vielä 10 000e bonusta, mutta silti.
Touho

ViestiKirjoittaja Antti K » 04. Maalis 2014 22:49

Hyvältä näytti tänäänkin!
Antti K

ViestiKirjoittaja Touho » 04. Maalis 2014 23:37

huru-ukko kirjoitti:Hyvältä näytti tänäänkin!

Kyllä, erittäin. En jaksa katsoa, mutta veikkaan, että aika kauan saa hakea tiistaita, jolloin kokonaisvaihto oli enemmän kuin 405 000 euroa.
Touho

ViestiKirjoittaja Harri H » 09. Maalis 2014 19:20

Tämä porukkapeliuudistus oli kyllä aivan mahtava veto Fintotolta. Ihan rehellisesti voin sanoa, että tulee lisäämään omaa pelaamista jonkin verran, melkoista taantumaa alkoi ollakin jo omissa petseissä. Nyt tulee varmasti tasaiseen tahtiin tehtyä pieniä kuitteja ja jaettua ne muutamaan osuuteen, pienellä rahalla runsaasti jännitystä. Samalla myös tulee katseltua muiden porukkapelejä ja hyvistä kuiteista varmasti ostan osuuksia. Hattu pois päästä ja kerrankin vuolaat kehut, kun siihen aihetta on.
Maybe, just once, someone will call me "Sir" without adding, "You're making a scene." - Homer J. Simpson
Harri H

ViestiKirjoittaja Touho » 24. Loka 2014 19:14

Ami Laaksonen twiittasi tämän päiväisestä ravipaneelista seuraavaa:

"Pertti vihjaa, että 75 vaihtuu, todnäk 76. Loput uutiset saatte lukea sunnuntain Forssan Lehdestä. #ravipaneeli"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Touho

ViestiKirjoittaja Kädetön » 24. Loka 2014 19:58

Sain tuossa aiemmin syksyllä viestiä Fintoton suunnalta, että nykyiseen Jackpot käytäntöön/jakoperusteisiin tulee muutoksia.

"Sillä tavoiteltiin sitä, että 75-Jackpotit olisivat isompia ja auttaisivat pelin markkinointia uusille asiakkaille. Tuo ei ole toiminut toivotunlaisesti ja on paljon mahdollista, että tuota muutetaan vuodenvaihteessa. Olemme käyneet lauantain ja keskiviikon konsepteja läpi syksyn aikana tavoitteena säätää niitä paremmaksi. Päätökset asiasta tehdään loka/marraskuussa."
Kädetön

ViestiKirjoittaja vivahd EERO » 25. Loka 2014 09:25

EI JUMALAUTA!!!

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta ei tätä Fintoton touhua voi muillakaan ilmaisuilla oiken kuvailla. Fintoton "johtoryhmä" on muutenkin ollut pelkkä nolla ja nyt RA on nimitetty myös siihen. Mitä helvettiä, mitä se miehenketale edes yleensä talossa tekee? Ensin MB:n potkujen myötä tulee signaalia, että "puhdistus" on alkanut, mutta mitä vielä, PK nimitetään vt, toimariksi ja uutta ei kuulemma edes haeta, näillä mennään. MB:n potkuilla ei ollut mitään käytännön merkitystä, ellei säästöä palkkakuluissa huomioida, kun käytännössä MB oli vain ja ainoastaan toisten ajatusten hiljainen hyväksyjä, ymmärtämättä itse yhtään mitä ympärillä todellisuudessa tapahtuu.

Olisihan se jo BIG KATASTROF, ellei tuolle 75:selle jotain tehtäisi, joten tuolle "uutiselle" en paljon arvoa antaisi. Onhan Fintoton ulkopuolella ollut asiasta puhetta jo näiden "muutosten ja parannusten" alusta lähtien, vanhaa slogania lainatakseni, susi jo syntyessään. Mutetaan mihin suuntaan tahansa, niin tuskin tämäkään poppoo sitä enää huonompaan suuntaan saa vietyä. Tarkemmin ajateltuna en olisi tuostakaan kyllä ihan varma.

En olisi kovinkaan yllättynyt, vaikka Fintoton bonuspalkkio-järjestelmä muutettaisiin vaihtojen kasvuun perustuvaksi, nyt kun vaihdot on jo saatu syöksyyn, niin todennäköinen suunta tulee olemaan yläviistoon. Ellei vaihdot käänny pikkuhiljaa nousuun, niin sitten ehkä jo muuallakin tajutaan tarve suurempiin henkilövaihdoksiin, toivottavasti ennenkuin se on myöhäistä.

Vaikka olen poliittisesti melko neutraali, niin aikanaan kun oli suuri vaara, että Elisabeth Rehnistä olisi tullut Suomen Presidentti, niin lupasin poistua Suomesta heti, JOS niin tapahtuisi. Nyt lopetan hiljalleen vilkastuneen ravipelaamiseni Fintotolle kokonaan, poikkeuksena ehkä joku kimppa tulevalle jackpot-kierrokselle, joka toivottavasti jää nykymuodossaan viimeiseksi. Tästä eteenpäin rahani menevät taas pelkästään ATG:lle, myös mahdolliset pelit Suomeen tapahtuvat sitä kautta. Päätöksestäni en ole iloissani enkä mitenkään ylpeä, etenkään koska pidän raviurheilusta edelleenkin paljon eikä Fintotokaan sitä pysty kokonaan tappamaan vaikka tekisi mitä tahansa "loistavia uudistuksia".

Pidän itseäni positiivisena ihmisenä, mutta rajansa kaikella, hulluus on synnynnäistä ja hyväksyttävääkin, mutta ääretöntä tyhmyyttä vihaan yli kaiken.

Saihan taas purkautua tänne, niin perhe säästyy tänäänkin kiukuttelultani. :facepalm: :D
vivahd EERO

ViestiKirjoittaja Touho » 25. Loka 2014 12:33

vivahd EERO kirjoitti:Olisihan se jo BIG KATASTROF, ellei tuolle 75:selle jotain tehtäisi, joten tuolle "uutiselle" en paljon arvoa antaisi. Onhan Fintoton ulkopuolella ollut asiasta puhetta jo näiden "muutosten ja parannusten" alusta lähtien, vanhaa slogania lainatakseni, susi jo syntyessään. Mutetaan mihin suuntaan tahansa, niin tuskin tämäkään poppoo sitä enää huonompaan suuntaan saa vietyä. Tarkemmin ajateltuna en olisi tuostakaan kyllä ihan varma.

Mun mielestä tuolle uutiselle T76-peliin siirtymisestä voi antaa aikalaillakin painoarvoa, kun ainakin mulle on tullut Fintoton suunnalta semmoinen käsitys, että T75:n mukana laji joko kuolee tai nousee. En ole edes missään sivulauseessa kuullut, että joku Fintoton mies olisi ikinä spekuloinut viikon pääpelin pelimuodosta. Tämä on ensimmäinen kerta kun kukaan Fintotosta puhuu julkisuuteen T76-pelistä ja mun mielestä se on jo uutinen sinänsä.

Siitä kai kaikki on yhtä mieltä, että 65 on parempi pelimuoto kuin 75? 76 voisi aivan hyvin olla 65 potenssiin 2. T76:ssa todennäköisesti kutosellakin olisi mahdollisuus saada oikeasti jotakin.. Nykyään jos menee yksikin kohde väärin, voi melkein lapun seuraamisen lopettaa kokonaan. Ainakin meikäläistä ajatus T76-pelistä kiehtoo suuresti, en tiedä muista. Jackpot-käytäntö T76-pelissä olisi aika yhdentekevä, nimittäin jackpottia kertyisi vain _todella_ helpoilla kierroksilla ja vastaavasti kierroksilla, ettei löydy yhtään seiskaa. Se on aika sama, että jaettaisiinko mahdollinen jackpot heti seuraavalla kierroksella pois vai sitten finaalikierroksilla. Itse olisin ehkä taipuvainen kuitenkin tuohon, että jaettaisiin heti seuraavana lauantaina pois. T7-rastin säilyttäisin edelleen, mutta aika harvoin sitä tulisi varmaan itse vedettyä..
Touho

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 25. Loka 2014 15:10

Anteeksi,muttä tää oli ihan pakko,en vaan voinut (tai kauheasti yrittänytkään)vastustaa kiusausta.

Touho kirjoitti:Mun mielestä tuolle uutiselle T76-peliin siirtymisestä voi antaa aikalaillakin painoarvoa, kun ainakin mulle on tullut Fintoton suunnalta semmoinen käsitys, että T75:n mukana laji joko kuolee tai nousee.

-eli laji siis kuolee,jos 75:kin lopetetaan? :tuuletus:

-no,ihan vakavasti.Kyllä tuo 76:een siirtyminen olisi minun mielestä ainakin huima askel kohti parempaa,viikon pääpelin palautusprosentit nousisivat merkittävästi.Nykyään kun se 5 oikein on oikeasti ihan yhtä tyhjän kanssa.
65 on parempi pelimuoto kuin 75,mutta 76 todella voisi olla todella hyvä ja mahdollistaa tietysti laskennallisesti sitten 65:ttä suuremmat potit.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Chocolate » 06. Marras 2014 09:38

Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 06. Marras 2014 10:53

Chocolate kirjoitti:T75 -> T76,

-tää on mahtava uutinen.

Mutta samalla tietty haikeus iskee.

Touho kirjoitti: kun ainakin mulle on tullut Fintoton suunnalta semmoinen käsitys, että T75:n mukana laji joko kuolee tai nousee.

-vuoden vaihteessa raviurheilu lopetetaan? :lol:
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

ViestiKirjoittaja Masa V » 06. Marras 2014 11:22

Chocolate kirjoitti:
T75 -> T76, :thumbup1:

Loistava juttu! :thumbup1:

Jakosuhde myös nyt kohdillaan. 6-oikein tulosten voitto-osuus nousee nyt 2,5 kertaiseksi aikaisempaan nähden :thumbup1:

Jättipottikierrokset toki harvenevat melkoisesti, mutta mun mielestä se on sittenkin melko pieni haitta.
Sitten jos tämä(kään) ei toimi, niin seuraava vaihtoehto on T65-peli.
On surullinen fakta, että hevonen jolla ei ole vaivaa, on huono. (Kati Lindsberg)
Masa V

ViestiKirjoittaja Antti K » 06. Marras 2014 11:42

Mahtava homma!

Onko Breider voinut olla näin tiukka tulppa, vai onko muutoksia säästetty Breiderin jälkeiseen aikaan...

En ymmärrä, miten vaihtokehitys ja viisi sekä kuusi oikein voittoosuudet liittyivät toisiinsa. Ainoa asia mikä vaikuttaa, on kuinka suuri prosenttiosuus mihinkin voittoluokkaan jaetaan. Nythän se puoli pistettiin kerralla kuntoon.
"- Suurin syy muutokseen löytyy asiakastyytymättömyydestä. Aiemmassa voitonjaossa kuusi ja viisi oikein -voitto-osuudet eivät ole useinkaan olleet pääosaa pelaajista tyydyttävällä tasolla. Se taas on johtunut osittain heikosta vaihtokehityksestä, Fintoton tuotepäällikkö Reijo Anttila perustelee.

- Matalammat vaihdot ovat jättäneet viisi oikein -voitot olemattomiin, mutta ne ovat silti syöneet kuusi oikein -tulosten pottia. Nyt tehdyllä muutoksella nostetaan lunastusten kokoa."
Antti K

ViestiKirjoittaja Chocolate » 06. Marras 2014 11:47

Antti K kirjoitti:En ymmärrä, miten vaihtokehitys ja viisi sekä kuusi oikein voittoosuudet liittyivät toisiinsa.

Juu, ei mene tämä matematiikka meikäläisellekään jakeluun.
Chocolate

ViestiKirjoittaja RaahenTiikeri » 06. Marras 2014 11:58

siis mää en nyt ymmärrä mitä te haette tuossa yllä?
Pienemmät vaihdot,pienemmät voitonjaot.Onhan vaihtokehitys vaikuttanut 7 oikein voitonjakoihinkin,mutta siinä voittoluokassa ei kuulu niinkään nurinaa,varsinkaan niillä kierroksilla kun on kuitenkin palauttanut nelinumeroisia.
Jämsän Ravit 2019?
RaahenTiikeri

EdellinenSeuraava

Paluu Totopelit