ManOWar kirjoitti:Eikö edes Late ole infonnut ääneen Joensuun jenkkejä tänään ?

ManOWar kirjoitti:Vilar Lake ja Lit Mane![]()

Ruikonperä kirjoitti:nipa kirjoitti:Ensimmäinen joka Joensuun illan raveissa pisti silmään oli avauslähdön Ökymäen Ykä.
En muista onko tästä asiasta ennen puhuttu täällä, mutta onko muut huomanneet, että yhä etenevissä määrin suomenhevosille annetaan tuollaisia ponin nimiä? Eikä tuo ole edes vielä paha, vaan ihan hauska ja hyvä nimi. Päinvastaisia esimerkkejä riitää kyllä... Pidän suuntausta huolestuttavana
Kädetön kirjoitti:Niinpä, mikäli jollekulle syntyy suomenhevosorivarsa, niin kannattaa antaa seitsemän kirjainta sisältävä nimi joka alkaa v-kirjaimella. Ei jää menestys ainakaan nimestä kiinni
Viesker, Vieteri, Vekseli, Vireeni, Vonkaus (ei ollut alkuperäinen nimi) Viltter, Vinkaus,Vilperi.

ManOWar kirjoitti:On se vaan kumma ettei noita kärryinfoja voida laittaa kuntoon.
Hippos ja Fintoto ihmettelee miksei ihmiset pelaa. Pelaisitko esim. lätkästä vetoa jos ei ilmoiteta joukkueiden kokoonpanoja ?
Tai kerrotaan muut, mutta pidettäisiin veskari-info itsellä?
Tämä tilanne on ihan vitsi.![]()
Kädetön kirjoitti:Kirjoitusmestari J. Lähde jälleen vauhdissa. Ote uutisesta kopsattu HU:n nettisivulta:
"Suomenhevosten Nuorten Sarjassa voiton kuittasi Mika Forssin ohjastama Villikamu vei voiton, lähdössä kolmanneksi sijoittui Villihuuma.
Villikamun emä Hissun Tyttön jälkeläisiä ovat muunmuassa 23-aikainen Villipappa ja 24-aikainen Villikunkku.Karjalainen oli Pohjois-Karjalan ravi-illan kasvattajakuningas.
Ohajstajista kahteen voittoon pääsivät Forss ja Dahlström."
Kädetön kirjoitti:Kirjoitusmestari J. Lähde jälleen vauhdissa. Ote uutisesta kopsattu HU:n nettisivulta:
"Suomenhevosten Nuorten Sarjassa voiton kuittasi Mika Forssin ohjastama Villikamu vei voiton, lähdössä kolmanneksi sijoittui Villihuuma.
Villikamun emä Hissun Tyttön jälkeläisiä ovat muunmuassa 23-aikainen Villipappa ja 24-aikainen Villikunkku.Karjalainen oli Pohjois-Karjalan ravi-illan kasvattajakuningas.

Kiljunen kirjoitti:http://tototv.icareus.com/web/guest/archive?fileId=11223874
Idefix Lou ja Iikka Nurmonen! Ja laukatkin vielä välillä... ei voi kuin hattua nostaa tuolle suoritukselle!!![]()
Ruikonperä kirjoitti:Kädetön kirjoitti:Kirjoitusmestari J. Lähde jälleen vauhdissa. Ote uutisesta kopsattu HU:n nettisivulta:
Olin juuri tulossa laittamaan saman ja nimenomaan tähän psyykkiketjuunAnnoin pari tuntia uutisen olla ja odotin (ja toivoin), että sitä edes hiukan muokattaisiin...
Kesällä löysin kirjoittamiani juttuja ala-asteen toiselta luokalta ja kirjoitusasultaan ja selkeydeltään eivät juuri eronneet näistä päätoimittajan uutisista. ../. Se on jo tullut selväksi ettei Lähde raveja katso.
JL:n esiintyminen Satavarman psyykkiosuudessa kertoi karulla tavalla päätoimittajan ravien seuraamisesta. Oletteko muuten saaneet Mestariravurit-kirjan luettua? Itse olen yrittänyt kahdesti, ihan siitä periaatteesta että pyrin kaiken (sen vähän) merkittävän kotimaisen ravikirjallisuuden lukemaan. Mestariravurit vaan on niin vastenmielisen lapsellisesti kirjoitettu että molemmat yritykset ovat tukahtuneet varsin nopeasti.Chocolate kirjoitti: Oletteko muuten saaneet Mestariravurit-kirjan luettua? Itse olen yrittänyt kahdesti, ihan siitä periaatteesta että pyrin kaiken (sen vähän) merkittävän kotimaisen ravikirjallisuuden lukemaan. Mestariravurit vaan on niin vastenmielisen lapsellisesti kirjoitettu että molemmat yritykset ovat tukahtuneet varsin nopeasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa