vivahd EERO kirjoitti:Tarina ei taida kertoa millainen tuo pikapeli oli ja miten se oli laadittu merkkijakaantumana esim 1x5x5x10 on mahdollinen.Oliko pelaaja itse valinnut joitakin hevosia (mahdollisesti jopa yllättäjän) lapulle vai oliko "puhdas" salama?
Vaikka mukamas sitä ollaan niin asiantuntijaa, niin asiantuntijaa että, niin tunnustan itsekin Ruotsissa pelanneeni pikapeliä suht useinkin. En tosin "puhdasta" pikapeliä, mutta spik-Harryä kylläkin. Useimmiten taisinkuitenkin pistää Harryn täydentämään jo valmiiksi täytettyä lappua jonkin/joidenkin lähtöjen osalta kun omat aivot tekivät topin, se taas ei ollut kovinkaan harvinaista.![]()
kerrankin laitoin koneen täydentämään johonkin lähtöön vielä kolme ruksia jo kolmen merkityn lisäksi ja pakapeliksihän tällainenkin osuma luokiteltiin, vaikka Harryn hevosista ei voittajaa löytynytkään. Missään tapauksessa en halua väheksyä tuon Länsi-Savon uutisointia ja uutisarvoa, Fintoto voisi itsekin tiedottaa ja mainostaa näitä enemmän, jos ja kun jotakin mainostettavaa sattuu olemaan.
Eerolta hyvä pointti, siitä mikä lasketaan Salamaksi. Ylempänä mainitun voiton lisäksi muistaakseni 19.9. Forssassa yhdelle mennyt T4-voitto oli myös pelattu Salamalla. Sillon pelin hinta oli 60 euroa, joka on ainakin minun mielestäni aika suolainen hinta täysin koneen arpomalle lapulle. Tuo, että lapulle on itse valittu hevosia ja kone on täyttänyt loput voisi selittää asiaa.

Ja joskus tässä lähiaikoina täisi olla 75-kierros, jolla Salamoilla (vai salamilla