ManOWar kirjoitti:Olisi enemmän kuin toivottavaa, että palstalaiset kirjoittaisivat enemmän ja useammin myös tänne psyykkipuolelle. Ei ne pelit ja kertoimet niin paljon kärsi !
Kannattaa muistaa että, että ravipelaajat kuitenkin pelaavat eniten juuri sen oman näkemyksensä mukaan
Vaikka olisit juuri esittänyt ne jäätävimmät perustelut omalle näkemyksellesi, kovin moni pelaa jääräpäisesti omalla vanhalla psyykillään
Olen huomannut että täällä on paljon hyviä tyyppejä kuten esim. Harri, Masa, Ruikko, Touho jne...mutta kyllä joukkoon mahtuu kirjoittamaan. Ja täällähän ei mollata kirjoittajia.
Toki, joku voi esittää haasteellisia kysymyksiä, mutta eikö se ole vain hyvä asia ?
Miten muuten oma peli kehittyy parhaiten ?
Minun mielestäni tässä paikassa on jotain samaa kuin vanhassa Veikkauksen ravipalstassa.
Kyllä, olin minä sielläkin, mutta kirjoitin paljon vähemmän niihin aikoihin. Hyvässä muistissa on moni kirjoittaja siitäkin paikasta.
Eniten jäivät mieleen nimimerkit BigM, Pilot, Mitti ja Sourpapa.. Siinä porukassa oli mukana huikeata näkemystä ja asiantuntemusta.
Ehdottomasti olisi mukava lukea mahdollisimman paljon palstalaisten näkemyksiä! Vaikka pidän itseäni vähän jääränä, joka uskoo "omiinsa" kuin vuoreen, niin aina muiden näkemyksistä saa virikkeitä ja mielenkiintoista lukea mitä muut ovat mieltä. Rohkeasti vaan, kun ei tämä niin vakavaa ole miltä näyttää
Tuosta psyykkaamisesta... Lopetin 7 oikein-lehden tilauksen vuodenvaihteessa ja alkuvuosi oli pelillisesti yhtä juhlaa sen jälkeen toukokuulle asti. Joko se oli sattumaa tai sitten johtui siitä ettei tullut enää psyykattua niin paljon. Niin monta muuttujaa ravilähdöissä ja varsinkin näin jenkkikärryaikaan psyykkaaminen alkoi tuntua vähän turhalta, että ajattelin kokeilla tuollaista eikä ole lähtölistalehteä ollut juuri ikävä, ilmankin pärjää mainiosti! Oma eka intuitio lähdöstä voi olla se paras näkemys, ainakin itsellä liika psyykkaaminen vaan sekoittaa ajatukset.