RaahenTiikeri kirjoitti:ManOWar kirjoitti:mutta raveista riippuen, joskus jätän ennakkopsyykit jopa samalle päivälle...huh...joskus taas hyvissä ajoin riippuen muista menoista.
-ei onnistu mulla samana päivänä.Pitää olla hyvin pureksittu lähdöt ja edes näennäiset todennäköisyydet hevosille että osaan koostaa minkäänlaista peliä.Toki pyykkailla osaan ja löytää vaikka "todennäköisimmät" voittajat yhdenkin illan aikana,mutta sitten olen sormi suussa sen pelikokonaisuuden kasaamisen kanssa.En mää osaa vaikka T4-peliä tehä siltä pohjalta että
lähdön neljä voittaa Hyvin Todennäköisesti hevonen nro.5 ja
päätöskohteessa 1&2 on on ylikyliä muihin nähden.ManOWar kirjoitti:Mutta, kun tästä otit puheeksi, niin miten sun mielestä Mikan pitäisi huomenna ajaa Katin Big Musclesilla ja vaikka torstaina Tuomaksen Nostromolla ( huonosti istuvassa sarjassa muuten) ?
-enpä ole tämän viikon lähtöjä silmäillyt ollenkaan.Perustuen siihen,sekä kaikkeen yllekirjoittamaani,katson voivani kunniakkaasti kieltäytyä vastaamasta ja säilyttää coolin välinpitämättömyyden.
*Vielä tuosta peliasiasta.Mää tahkosin kuitenkin urheiluvedonlyöntejä vähintään "vakavan harrastaksen" tasolla jostain 90-luvun puolivälin jälkeisiltä vuosilta tuonne johonkin 2008 asti ja pelasin voimaluvuilla ja perusluokilla,panostin Kellyn kaavalla melko tarkoiksikin (joita kelly panostus vaaatii toimiaksseen)oletettuihin todennäköisyysarvioihin ja jne jne...
En todellakaan osaa pelata raveja edelleenkään (vaikka sitä enemmän tai vähemmän on tullut harrasteltua 2007 lähtien) minkäänlaisella nopealla,jopa huolettomalla psyykkauksella.Tarvin aina jotain "konkretiaa" muodostaakseni pelin,jonka voin perustella itselleni.
Toki paikanpäällä raveissa ollessa tulee ihan lämmityksellä ja pruuveilla ja aiemmilla "kotipsyykkauksilla" tehtyä jonkinlaisia mutu-kaksareita näennäisillä päässä ajatelluilla kerroinrajoilla ym ym.
Mut siis sanon suoraan,että jos meinaan lauantain Derby-75:iin pelin tehdä,niin huomisilta on viimeinen hetki mulla alottaa,että aika riittäisi mitenkään järjellisesti tehdä 75 jonka pystyn itselle perusteleen (ilman tommosia 06.00 asti kestäviä sessioita koneen ääressä)
Mutta.Ilokseni voin huomata patistaneeni taas itteäni vähän hiljasemman kesän jälkeen;laitoin 7-oikein lehden tilaukseen ja se tarkoittaa arkiravien aktiivisempaa seuraamista,koska enhän mää nyt saakeli turhaa me lehteä tilaan.Ja se tarkoittaa,että sitä alkaa oleen vähän enemmän kartalla taas kun tulee paneuduttua iltaraveihin useammin viikolla.
Yleensä kartalla olo on myös tarkoittanut helpompaa lähtökohtaista mutuilua vähemmällä taustatyöllä.Tervetuloa (ravi)talvi,niin paljon kuin talvea vihaankin.
Vaan aina ne paremmin on talvisin ravipelit menneet.Väittäsin,että en ole pelannut yhtään vuotta raveja niin,että olisin voittanut marras-joulu-tammi-helmikuut käsittävällä 4kk jaksolla vähemmän kuin jäljelle jäävien 8 kuukauden aikana yhteensä.
Wau. Hieno postaus, ja lisäkrediittiä jo Tiikerille ominaisesta kellonajasta milloin tämä on kirjoitettu
Tuota noin, toivottavasti se on ollut kaikille selvää...mutta sanotaan nyt ihan ääneenkin:
Ravipeleissä on niin paljon haastetta, että kaikkien mielipide ja näkemys on hyvä ottaa huomioon. Nöyryys tulee kyllä kun on tarpeeksi kauan pelannut.
Totta on myös se että vaikeampiin kombinaatioihin on syytä valmistatua huolella, ja tarkemmin. Itse teen niin myös.
Olisi enemmän kuin toivottavaa, että palstalaiset kirjoittaisivat enemmän ja useammin myös tänne psyykkipuolelle. Ei ne pelit ja kertoimet niin paljon kärsi !
Kannattaa muistaa että, että ravipelaajat kuitenkin pelaavat eniten juuri sen oman näkemyksensä mukaan
Vaikka olisit juuri esittänyt ne jäätävimmät perustelut omalle näkemyksellesi, kovin moni pelaa jääräpäisesti omalla vanhalla psyykillään
Olen huomannut että täällä on paljon hyviä tyyppejä kuten esim. Harri, Masa, Ruikko, Touho jne...mutta kyllä joukkoon mahtuu kirjoittamaan. Ja täällähän ei mollata kirjoittajia.
Toki, joku voi esittää haasteellisia kysymyksiä, mutta eikö se ole vain hyvä asia ?
Miten muuten oma peli kehittyy parhaiten ?
Minun mielestäni tässä paikassa on jotain samaa kuin vanhassa Veikkauksen ravipalstassa.
Kyllä, olin minä sielläkin, mutta kirjoitin paljon vähemmän niihin aikoihin. Hyvässä muistissa on moni kirjoittaja siitäkin paikasta.
Eniten jäivät mieleen nimimerkit BigM, Pilot, Mitti ja Sourpapa.. Siinä porukassa oli mukana huikeata näkemystä ja asiantuntemusta.
Joo, no ei enempää aamusaarnaa, vaan palaillaan Vermon psyykkeihin myöhemmin tänään
Ja Tiikerille pelionnea 7oikein-lehden kanssa tulevaan syksyyn ja talveen