RaahenTiikeri kirjoitti:Itse olen lyönyt jo ennen kisoja pienet vedot C.Ronaldon ja Miroslav Klosen maalikuninkuudesta.
RaahenTiikeri kirjoitti:Ei kroatin molarin piikkin kuitenkaan oikein mitään voi laittaa.Kaikki 3(!)olisi ollut oikeana päivänä torjuttavissa,mutta toisaalta yksikään ei ollut kiistatta helppo.Neymarin kaukolaukaus sattui millintarkasti tolpanjuureen,vastaisku kärkkäri oli tuolla kertaa TÄYDELLINEN ja rankkarin torjuntaa nyt ei yleensä odotetakaan.
Joku kyllä tulee vielä aiheuttamaan ongelmia brasilian oikealle laidalle /Dani Alvesille.Täysin turhaa kouhkausta ilman kummoista hyötysuhdtta,mutta koko ajan oman laitansa riskeeraten.
Työmoraali brasilialla kyllä hyvä.Koko keskikenttä auttaa nöyrästi joukkuetta ja tähti Neymarkin otti jopa kortin joukkueen eteen.Moniko tähtihyökkääjä tulee niin tekemään näissä kisoissa.
Brasilian peli oli vielä keskenreäistä.Ihan liikaa laidoilta->kulmat heikkoja ja mielikuvituksettomia.Kärki Fred ei muun joukkueen tasalla ja luulen että kärkipeliin haetaan vaihtoehtoja.Brasilialla rahkeet nostaa tasoaan peli peliltä.Apina on pois selästä,kultapoika Neymar on onnistunut ja jatkopaikkakin on tukevasti omissa käsissä ja jo käytännössä tienattu.
Kroatia taitavasta keskikentästään huolimatta näytti siltä,että on sittenkin parempi "altavastaajana".Luovat pitkät hyökkäykset puuttui,mutta kun vastaiskuun lähdettiin,niin todella monen pelaajan rintamasuunta kääntyi nopeasti vastustajan maalia kohti.
Ruikonperä kirjoitti:Kroatia oli pikkupettymys siihen nähden, että keskikenttäosastoa on ihan parhaimmistoa koko kisoissa. Modric oli toki loistava, mutta Rakitic (joka on yksi suosikkipelaajistani) täysin kuutamolla.
Chocolate kirjoitti:Rakiticille sattui pari huonoakin mutta omaan silmään pelasi kyllä aivan hyvän matsin vaativalla ankkuripaikalla brasseja vastaan.

Varmaan yksi rikkaimmista pelaajista koko kisoissa, kun kävi kuittaamassa Venäjällä ihan järjetöntä palkkaa...
Ei siksi, että logo olisi huono, vaan se näyttää ihan facepalmilta
Ruikonperä kirjoitti:Ihana maali Van Persieltä![]()
Onneksi tekivät naurettavan pilkkutuomion jälkeen...
RaahenTiikeri kirjoitti:Myöhempi b-lohkon peli Chile-Australia
Hämmentävästi Chile on nostettu ikäänkuin a-tason joukkueeksi pelkkien spekulaatioiden perusteella.Mitään kättä pidempäähän meillä ei oikein asiasta ole.Australia pelaa aina positiivisesti kun pääsee framille.Sieltä ekaa pommia kisoihin.Australia on täysin paineetta eikä niiltä kukaan mitään odota.Seurataan 0-1 ja 0-2 kertoimia.
Ruikonperä kirjoitti:Mitä katsomassani jalkapallo-ottelussa tapahtuu juuri nyt?
Masa V kirjoitti:Tästä olen vahvasti eri mieltä, vaikka Australiaa kisoissa erityisesti toivonkin, mulla on ollut Australian passi elämän ensimmäiset elinvuodet ja Suomessa olin alkuun statuksella "paluumuuttaja".

RaahenTiikeri kirjoitti:Pirlo,Pirlo ja Pirlo!
Huikean tyylikäs (peli)mies. 
Ruikonperä kirjoitti:En jaksanut katsoa yön viimeistä peliä, mutta Norsunluurannikko ollut häviöllä ja Drogba vaihdettu kentälle minuutilla 62 ja jo neljän minuutin päästä Norsunluurannikko johti peliä. Sattumaako?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa