tavis kirjoitti:ManOWar kirjoitti:;) Suomen Malin on ainakin hauskempi.
Voi Olli! Tuosta ei kyllä kiinni saa, turha yrittääkään..
Olli on tuossa kuvassa joko hyvin krapulassa tai sitten pelkää tyttöjä. No, tiedän ettei jälkimmäinen todellakaan pidä paikkaansa
RaahenTiikeri kirjoitti:Joku muuin muuten tässä ketjussa oli sellainen,ettei käytä älypuhelinta.Minä olen kerran käyttänyt noin 2-4 minuuttia siskon älypuhelinta.Normaalisti käytössä on Nokialainen (mallinumero??)jostain vuodelta 2004-05 joka toimii moitteettomasti paitsi akku ei kestä enää ihan niin kauan kuin silloin kun vaimo sen on ostanut.
Ilmoittaudun myös älypuhelittomaksi. Pari kertaa olen yrittänyt sellaista käyttää, mutta eihän siitä mitään ole tullut ja porukka ympärillä on nauranut asian johdosta katketakseen. Kerran jäi autoon kaverin puhelin ja sitten kun tyttöystävänsä yritti soittaa niin enhän minä osannut siihen vastata ja lopulta koko puhelin meni aivan jumiin kun alkoi kyselemään jotain koodia. Noin vuosi takaperin piti ostaa uusi puhelin ja myyjä tietty alkoi esitellä kalliita älypuhelimia ja ihan piruuttani esitin muka-kiinnostunutta hetken aikaa kunnes sanoin, että otan halvimman peruspuhelimen ja voi sitä myyjän pettynyttä ilmettä
RaahenTiikeri kirjoitti:Saa nähä jaksaisiko sitä keskittyä tänään Teivolaisiin tai Lieksalaisiin.Olen ollut tässä koko lailla vuoteen omana pari päivää,mitä nyt eilen päivällä siivosin kämpän(vaimon ollessa hammaslääkärissä)ja maksoin siitä koko illan kivulla.Reidessä polkupyörä onnettomuuden seurauksena noin 10*6*4 cm kokoinen verihyytymä joka tuntuu sulavana todella hitaasti.Eipä ole reilu 35 vuotiseen elämään kovempaa kipua kohdalle osunut.
Toivottavasti alkoholilla ei ollut osuutta asiaan...